15 Ekim 2014 Çarşamba

DEFNE'NİN OYUNCAKLI 1 YAŞ PASTASI


     Bir süredir ara vermek zorunda kaldığım pasta yayınına kaldığım yerden devam ediyorum...Bugünün pastası geçen sene Mayıs Ayında (2014 bitmeden 2014 pastalarına geçerim inşallah...) Hatice Hanım'ın kızı Defne için için hazırladığım 1 yaş pastası...Pastayı Hatice Hanım'ın ve eşinin istekleri doğrultusunda Defne'nin peluş oyuncaklarının figürleri ile süsledim, Defneciğin figürü ise Defne'nin doğum gününde giyeceği elbisenin aynısını giydi...

Hatice Hanım'dan gelen mesaj ise beni mest eden türdendi:
Tekrara merhaba Sibel hanım,
 
Öncelikle şunu söylemek isterim ki sizin emeğiniz karşısında sadece eğilip saygı gösterilir;) şimdiye kadar yediğim ve gördüğüm en güzel pastaydı diyebilirim kızım pastası,

benim eşim biraz detaycı olduğu için pasta nasıl olacak beğenecek mi diye düşünmüyor değildim,  ama size direkt yorumunu aktarıyorumJ “ bayıldım bayıldım, en az 5 saatini ayırmıştır Sibel hanım bu pastayı yapmak için , ...TL  bence çok az bu emeğe , ben şahsen bu fiyata yapmazdım” dedi J

En çok ilgimizi çeken defnenin elbisesindeki desenleri bile birebir aynı yapmış olmanız buna bayıldıkJ, oyuncaklarımızda harika görünüyordu, babamız defne figürünü ofiste masasında saklayacakmış, veteriner olduğu için verniklersem bozulmadan kalabilir dediJ

Misafirlerimiz ve biz pastayı keyifle yedik, kısmet olursa defnenin bundan sonraki doğum günü pastalarını yine sizin ellerinizden yeriz.
Bizi çok mutlu ettiniz, ellerinize sağlık tekrar;)

Sevgiler…

Defne'ye uzun, mutlu bir yaşam dilerim

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails