3 Mart 2009 Salı

MAKYAJ ÇANTASI PASTASI

Yine bir doğumgünü, yeni bir pasta ile merhaba...Bu pastayı sevgili arkdaşım Gülru'nun doğum günü için hazırladım...Üstünüze afiyet biraz kokoştur da kendisi (Gülru sen dedin valla, ben demiyorum:-P) ben de olsa olsa böyle bir pasta yakışır ona diye kolları sıvadım...
Doğumgünü cumartesi idi ve biz 7 ikiz annesi bir güzel kurtlarımız döktük o gece...Meğer ne çok kurtlanmışız:-))))

Pasta gecenin sürpriziydi. Şekilde görüldüğü üzere eğlenirken çocuklarımızı aratmadık...Şekerden makyaj malzemeleriyle makyaj yapılan tahmin edildiği üzere doğumgünü çocuğumuz Gülru...başındaki duvağa bakıp, düğün mü doğumgünü mü diye tereddüde düştüğünüzü biliyorum...Hemen açıklayayım; yan masamızda bir düzine genç kız bekarlığa veda partisi veriyorlardı. Düşünün bir kere, bir yanda bi tomar ikiz annesi, bir yanda bekarlığa veda partisi...Kızlar için talihsiz bir durumdu şüphesiz...Özellikle gelin adayı için:-))) "bak iyi düşün" "delirdin mi zorun ne bu yaşta""sonra bu şekle dönüşüyorsun işte..." şeklinde verilen abla tavsiyelerinden sonra sanırım biraz aklı karıştı...Gelinin nedimelerinin başında bu duvaklardan vardı, bizimkiler durur mu, biz de isteriz diye tutturdular, sonunda kızlar fazla olan duvakları bize verdiler...Haydiiii ...hooop...eller havaya....Oohhh bir güzel eğlendik
Gülrucuğum birbirinden keyifli nice seneler dilerim sana...
Bu arada pastalarla ilgili oluşan komik dialogları da sizinle paylaşmak istiyorum...
Nazım için yaptığım doğum günü pastası; buz kovasında şampanya pastası...Pastayı yeni yapmışım, daha yayınlamamışım, arkadaşlarıma gösteriyorum..merak var tabi bakalım ne diyecekler, beğenecekler mi... Arada konuya uzak olanlara da denk gelebiliyor insan...
-Bak Nazım'ın doğum günü için ne yaptım
-...
-Nasıl olmuş?
-Güzel...pasta nerde?
-İşte ya, buz kovası...
-Kovanın içine mi koydun pastayı (hoppalaaa)
-Yok yaa, pasta buz kovası işte
-hıııı ?!...
-Bak, o gördüğün buz kovası aslında pasta, içi pasta yani, pastayı buz kovası şeklinde yaptım (ya nasıl anlatılır ki başka)
-Ha anladııım, şişeyi de pastanın içine mi soktun?
-?...(imdaaaaaaaat)
Aynı arkadaş bu pastayı da gördü (tabi başka bir arkadaşla bakarken, yoksa kendime eziyet için ben göstermedim...) Bu sefer biraz daha temkinli, ama dayanamayıp yine sordu; o kalemler de yeniyo mu?...
Sanırım Ankara henüz bu tür pastalara hazır değil :-P

18 yorum:

neslihan dedi ki...

Günaysın Sibelciğim.harika olmuş pastan.çok çok güzel valla diyecek şey yok.ellerine sağlık.o göz kalemlerine de bayıldım,yeniyor mu gerçekten:-)dermişim.... ne güzel eğlenmişsiniz, daim olsun dostluğunuz.sevgilerimle...

Tombuk dedi ki...

:))))
Sibelciğim çok keyifli bir yazı olmuş. Güldürdün beni sabah sabah..
Eşin için yaptığın pastayı görmüştüm de, bu makyaj çantasını ilk defa görüyorum. Harika olmuş canım yaaa..Ellerine sağlık!
Biz de kurtlarımızı dökelim yaa! Bi blogcu buluşmamız da meyhanede olsun! :))))
Çok öpüyorum, sevgiler :)

mujdenin denemeleri dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.Sevgiler...

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam sibelcim.
Harika olmuş pastan ellerine sağlık ne güzelde eğlenmişsiniz ohh sefan olsun.
Sevgiler.

ilker'in mutfağı dedi ki...

Ayyyyy sabah sabah ne güldüm canım benim.Hikayeyi daha önce senden dinlemiştim ama,çok güzel yazmışsın:))))
bu arada pasta muhteşem olmuş.ellerine sağlık canım.Arkadaşınada nice yıllar olsun..Bende bir doğurayım atacam kurtlarımı.Bendede çok birikti:))Belki beraber dökeriz he ne dersin:))

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Neslihancım saol canım, Pınarcım son buluşmamızda da söylemiştim ya gidelim diye, ben kopardım ipleri valla:-))Melekcim, sevgili müjde teşekkürler, İlkercim dökeriz valla sen bi doğurda :-))

birdilimdus dedi ki...

Sibelciğim pasta muhteşem olmuş canım bayıldım bayıldım tam benlik kokoş kokoş :)))
Ohh bir de güzel eğlenmişsiniz sefanız olsun canım benim. Eee o kadar emeğe bu kadarcık eğlence olsun değil mi?

OZAY dedi ki...

Canım cok harıka olmuş .Arkadasınada hayırlı yaslar.Bu arada nes hala gelmedi:))))

Asiye dedi ki...

Sibelcim harikasın, hem o güzelim makyaj çantası için :) hem de buz kovası pastanın diyalogları için, iyi gitti bu gülme arkasına :))))) harikasın

Asiye dedi ki...

Sibelcim harikasın, hem o güzelim makyaj çantası için :) hem de buz kovası pastanın diyalogları için, iyi gitti bu gülme arkasına :))))) harikasın

sevdamavisi dedi ki...

Sibelciğim,
ellerine sağlık yine döktürmüşsün. uzun süredir sitene giremiyordum. ilk fırsatta ziyaret etmek istedim. öpüyorum canım. sevgiler.

gülru dedi ki...

canım arkadaşım;
tekrar diyorum: iyi ki varsın hayatımda.ikiz doğurmasak ta bir şekilde bulurdum ben seni bu hayatta eminim.
34.yaş öyle güzel bir partiyle geldi ki hayatıma... benim için hazırladığın pasta harikaydı;allahtan küçük çaplı bir şok yaşadım da salya sümük ağlamadım orada.eline yüreğine sağlık.( keşke kesmeseydik te evde sarılıp yatabilseydim pastamla :))) )

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Yine söylüyorum sen aşmışsın canım.Döktürmüşsün...
Ellerine sağlık

Eda dedi ki...

Ayyy bayıldımmm bu pastaya.. eline sağlıkk.. yazı da çok keyifli..
Bu arada soğan otu sorunu blogda cevapladım canım

Öpüyorum :)

Neşeli dedi ki...

Allahım diyaloglara gülmekten öldüm:)))))

Alemsin valla.
Ama o kadar gerçekçi ki ben de pastaya bakarkenyanımdaki arkadaşım "Elif kız yeniyomudur bunlar?" diye sordu:)))

Ellerine sağlık

Neşeli dedi ki...

Allahım diyaloglara gülmekten öldüm:)))))

Alemsin valla.
Ama o kadar gerçekçi ki ben de pastaya bakarkenyanımdaki arkadaşım "Elif kız yeniyomudur bunlar?" diye sordu:)))

Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

bunlar pastamı?!!

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Evet hepsi pasta, hepsi yenilebilir:-)))

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails