6 Haziran 2011 Pazartesi

MEZUNİYET PASTASI

      Yine uzun bir ara verdim farkındayım, ama bu sefer güçlü bir mazeretim var; SBS sınavı, oğlumun deyimiyle "Sanane Benim Seviyemden" sınavı...Evet bu haftasonu kurabiyelerim SBS sınavına girdiler, uzun zamandır gündemimizi meşgul eden, tüm programımızı odakladığımız bu başbelası sınav sonunda bitti, tabi şimdilik...Çabalarımızın karşılığını alacağız inşallah...Bu kadar sınavla ve snav stresiyle haşır neşir olmuşken bugün bu mezuniyet pastasını yayınlamayı uygun buldum...
      Bu pastayı çok sevdiğim blog yazarı arkadaşım, "maksatmuhabbetolsun" blogunun sahibi sevgili Pınar'ın yüksek lisansını tamamlayışını kutlamak için hazırlamıştım...Güzel bir akşamda diğer blog yazarı arkadaşlarımızla birlikte afiyetle yediğimiz pastamız fıstıklı çikolatalı idi...
     Nice başarılarını birlikte kutlamak ümidiyle bir hafta kadar önce yeni yaşını kutlayan canım arkadaşımın hem mezuniyetini hem yeni yaşını burdan da tekrar kutluyorum......
     Bu arada pazar günü doğum günlerini kutladığımız canım babamın ve sevgili börülcemin de yeni yaşlarını kutluyor her ikisine de uzuuuuun sağlıklı yaşlar diliyorum...

3 yorum:

ebrununmutfagindan dedi ki...

harika bir pasta ellerine sağlık çok beğendim çok güzel görünüyor pastaya bayılırım olsada yesem yanındada sıcacık çay mis gibi :)

MMO dedi ki...

Ellerine sağlık Sibelcim, harika bir pastaydı valla. Böyle özel günleri birlikte kutlamak ne büyük mutluluk!
Babanın ve börülcenin de doğumgünleri kutlu olsun. :))

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ben bu pastayı tanıyorum :) Harikaydı, nefisti ve ayrıca o günün lezzeti anlatılamaz.
Babacığına daha uzun sağlıklı yaşlar diliyorum canım.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails