20 Ocak 2011 Perşembe

BİR KELİME BİR İŞLEM PASTASI

     Çocuk pastalarına yine küçük bir ara verip büyükler için hazırlanmış bir pastayla devam ediyorum...
     Bu pastayı, Zeynep Hanım eşi Ufuk  Bey'in 30. doğum günü  için istemişti...Ufuk Bey çoğumuzun zevkle seyrettiği, seyrederken ekran başında kendi kendine yarıştığı "bir kelime bir işlem" yarışmasına katılmış...Zeynep Hanım da bu iki olayı birleştirerek eşine böyle bir pastayla süpriz yapmak istemiş, ben de Ufuk Bey'i, pastasında Zeynep Hanım'ın bana gönderdiği fotoğrafı ile yarışma masasında figürledim...
     Bu pasta ailenin ilk süpriz pastası oldu, arkasından Zeynep Hanım  babasına, sonra Ufuk Bey Zeynep hanıma süprizler yaptılar...Hepsini çalışmak çok keyifliydi...Diğer pastaları ileriki postlarda yayınlayacağım...
Ufuk Bey'e ailesi ile birlikte nice güzel yaşlar dilerim...

5 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Yine güzel tabii ki, ellerine sağlık. Bir de şarkı: Uykuda mısın sevgili yarimmmm, uyannnnnnnnnnn.......:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Çok güzel olmuşşş :) elinin altında da buton var galiba :) Harika

gülru dedi ki...

ellerine sağlık pastacım;nefis gözüküyor

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim ellerine sağlık harika bir çalışma olmuş :)))

Sevgiler,
Evren

Znp dedi ki...

Sibel Hanım bu vesileyle tekrar teşekkür ediyorum, pastamız harikaydı! Eli butondaki ufuğu hala saklıyoruz vitrinde :) Ancak TRTye küsüz, 28 senedir yayınlanan yarışma programını yayından kaldırdılar, izleyemedik ufuğu. Pastası hatıra kaldı sayenizde. Güzel günler..

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails