19 Ocak 2012 Perşembe

AYICIKLI PASTA VE ÇİÇEKLİ KELEBEKLİ KURABİYELER

      Bugünkü pasta ve kurabiyeler Damla Hanım'ın kızı Deniz'in 2. yaş günü için hazırlandı...Damla Hanım pastanın modelini kendi belirledi ve pasta ile birlikte çiçekli ve kelebekli kurabiyeler de istemişti, kurabiyelerin şeklini ise bana bıraktı...
     Damla Hanım, beğenilerini belirten mailin yanı sıra blogda yalınlamam için Deniz'in fotoğrafını da göndererek beni çok mutlu etti: " Sibel Hanım, resimleri ekledim, zor karar vererek bunları seçebildim, umarım beğenirsiniz. Biz pastanızı, kurabiyelerinizi çok beğendik...bayıldık... Günümüzü güzelleştirdiğiniz için tekrar teşekkürler,ellerinize sağlık, herşeyiyle mükemmeldi. Yine görüşebilmek dileğiyle...Sevgiler"

     Öyle şirin fotoğraflardı ki doğrusu yayınlamak için içlerinden birini seçmekte ben de zorlandım...
 Ve bunlar da Deniz için hazırladığım kurabiyeler...
Minik Deniz'i tekrar kutluyor uzun ve mutlu bir yaşam diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails