1 Kasım 2010 Pazartesi

LİLYUMLU PASTA

     Yine geciktim, yine zaman bulamadım :-(( Araya ne çok eklenmesi gereken vardı...Ne çok yazılması, ne çok söylenmesi gereken... Önce Cumhuriyet Bayramımızı kutlamak gerekiyor...Gününde yazamamaktan dolayı hem utanç hem de büyük üzüntü duyuyorum...Tam da sahip çıkılması, daha bir coşkuyla kutlanması gereken zamanda...Bugünkü konumlarını ona borçlu olduklarını hatırlatıp gözlerine sokmak gereken zamanda ben geç kaldım...Geç ya da gününde hiç farketmez, biz cumhuriyet çocukları Atamızın izinde ilerlemeye devam ettikçe bu Cumhuriyeti yıkmaya kimsenin gücü yetmeyecek...CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...

     Pastaya geçmeden önce bir kutlama da minik kurabiyelerime yapmak istiyorum...Bugün biricik ikizlerimin, canım kızım ve oğlumun doğumgünü... İyi ki varsınız, iyi ki girdiniz hayatıma, hayatın bana verdiği en büyük, en güzel hediyesiniz...Sizi çok seviyorum... Birlikte daha nice nice sağlıklı yıllar geçiririz umarım. DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN CANLARIM...
     Vee sıra geldi pastamıza...çok severek hazırladığım  ( insan peyzaj mimarı olunca pastalarda da çiçeklerden hoşlanıyor demek ki :-)) bu pasta sevgili Ebru'ya ait...Ebru doğum günü pastasını hazırlamamı isteyene kadar yaşını bilmiyordum, söylediğinde de inanamadım, o kadar çıtı pıtı, o kadar küçük gösteriyor ki...Sonunda kendisi gibi zarif bir pasta yaptık ona...
Ebrucuğum doğum günün tekrar kutlu olsun, hayat yeni acılardan uzak hep gülen yüzünü göstersin sana...

4 yorum:

Hülya dedi ki...

İkizleri kutluyor sevdikleri ile birlikte nice yıllar dileği ile öpüyorum.

Pastaya gelince ben de çiçekli pastaları seviyorum ama ben mimar arkadaşım kadar güzel hatta hiç modelleme yapamadığımdan seviyorum.
Sevgiler

MMO dedi ki...

İyi ki doğmuş ikizler! Nice güzel yaşlara Sibelcim. :)

Çiçek harika olmuş ya, nasıl yapıyosun aklım almıyo valla.. :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Kuzucukların yeni yaşı onlara ve size güzellikler, şans ve başarı getirsin... Pasta çok şık, mesleğini konuşturduğun belli oluyo :) Ellerine sağlık, sevgiyle, öpücükler...

Betül İnce dedi ki...

Yaa ben nasıl atladım, Pelini de Barkını da ve senin gibi bir süper anneyi de öpüyorum.
Bu arada pasta gerçekten çok zarif.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails