30 Eylül 2011 Cuma

KÖPEKLİ PASTA -2 VE KÖPEKLİ KURABİYELER

      Yine bir ikiz pastası ile devam ediyorum...Hakime Hanım'ın ikiz kızları Eda ve İpek için önceki doğumgünlerinde istekleri doğrultusunda kelebekli, çiçekli ve uğurböcekli pasta ve kurabiyeler hazırlamıştım ve pastalarının yayınlanması bayağı gecikmişti ve malesef yine aynı gecikmeyi bu pastada da yaşadım :-((( Gecikme için yine özür diliyorum...

                                     

      Hakime Hanım bu sefer köpekleri çok seven kızları için köpekli pasta ve kurabiyeler istemişti... Bu oyuncu köpekleri hazırlarken ben de çok eğlendim doğrusu...



Ve bunlar da köpeklerle süslenmiş kurabiyeler...

                                 Eda ve İpek'e sağlıklı, mutlu bir yaşam, onları bekleyen öğretim hayatında başarılar diliyorum...http://sibelintarifdefteri.blogspot.com/2010/09/gullu-ugurbocekli-papatyali-kelebekli.html

1 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım maşaaalllaahhhh bayıldım ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails