6 Ocak 2011 Perşembe

NOELBABA PASTASI-1

    Bir yılbaşını daha arkamızda bıraktık...Umarım yeni yıla nasıl girersen öyle geçer sözünün aslı astarı yoktur, zira aksi taktirde ben bütün yılı hasta geçireceğim ki bu hiç de hoş olmaz...Benim ardımdan kurabiyelerim de hastalandılar, 2 gün okula gidemediler, tam da sınav haftası üstelik...Yaz ortasında doğmuş olmala alakası varmıdır bilmem ama kışı sevmiyorum işte...
     Sızlanma faslını geçtikten sonra gelelim Noelbaba pastamıza...Bu pasta Sedef Hanım için yılbaşı akşamına hazırlandı...Kışı sevmiyorum ama yılbaşının bu ışıltılı, ıncık cıncık hazırlıklarını, süsleri, figürlerini çok seviyorum, ayrı bir enerjisi var...
     Ufak da olsa hediyeler almak, çocuklara süprizler yapmak, ışıklar asıp, ağaç süslemek, tombala oynamak, uykuyu kovalayıp sabahlamak...
     Çoğunlukla Yılbaşı akşamı kar yağardı Ankara'ya , bu sene yağmadı...Kardan adam pastamızın üzerinde kaldı sadece...
Sedef Hanım'dan gelen teşekkür mesajı benim için yılbaşı hediyesi niteliğindeydi: "Sibel Hanım,
size kaç gündür teşekkür mektubu yazmak istiyorum. Sonunda vakit bulabildiğime çok seviniyorum. Pastanız muhteşemdi. Ellerinize sağlık. Hasta olmanıza rağmen her şeyi mükemmeldi. Ayrıntılar beni hakikaten çok etkiledi. Kardan adamın kemeri olsun, hediye paketleri olsun hepsinin detaylarına bayıldım. Ne kadar ince çalışıyorsunuz. İnşallah yakında bir sebep çıkar da hemen bir pasta siparişi veririm yine.  Teşekkürler"
İster karla karşılansın ister hasta, nasıl başlanırsa başlansın yılın geri kalanı hepinize sağlık, mutluluk, huzur, bol kazanç, dostluk, sevgi, saygı...getirsin...

8 yorum:

Serap dedi ki...

Pastalarınız inanılmaz güzel ve el becerisi gerektiyor sanırım. Ben yürürken bile öyle sebatsız, öyle hızlıyım ki, böyle sabır gerektiren şeyleri yapamam gibi geliyor,...İyi yıllar bu arada. Her şey gönlünüzce olsun.

Disalce dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş..ellerine sağlık...

bizde yeni yıla hasta girdik..söylenenler doğruysa yandık:)))ama değildir canım..bir yıl hastalık olmaz inşallah:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibel'cim öncelikle geçmiş olsun canım. Pastaya ise diyecek yok, her zaman ki gibi harika :)
Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

süper olmuş canım yaa. ellerine sağlık.

Yaren dedi ki...

Canim yeni yilin kutlu olsun,2011 insal sevdikelrine cok güzel gecirecegin bir yil olur.Saglik mutluluk basari seninle olsun. Sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum ablacim,öpüldün:)

dokuzuncubulut dedi ki...

Bu pastaları seyretmeye bile bayılıyorum... Bu kadar el emeği ve ince bir zevkle hazırlanmışsa özellikle.
Her biri birbirinden güzel olmuş, ellerinize sağlık.
Sevgiler.

gülru dedi ki...

süpersin pastacım...herzamanki gibi ;)

şebnem dedi ki...

sibel'ciğim, pasta muhteşem olmuştu, ellerine sağlık...
çocuklar bayıldılar, hangi figürü yiyeceklerini şaşırdılar doğrusu, tekrar teşekkürler :)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails