12 Ocak 2011 Çarşamba

ŞATO PASTA

      Senesi dolmasına bir kaç gün kala yayınlamayı başardığım yeni bir pasta ile yeniden merhaba...
      Sevgili arkadaşım Gülru'nun ikiz kızları Cansın ve Canset için hazırladım bu pastayı...Yaş gurupları gereği prenseslere, şatolara falan düşkünüz malum...Önceki sene kreşteki doğum günleri için perili 2 pasta yapmıştım (görmek için buraya ve buraya tıklayın)
 Evdeki kutlamaları için ise Barbie bebek pastaları hazırlamıştım (Barbie 1 ve Barbie 2 ) Geçen sene ise minik perileri şatolarında çalıştım ve bu pastayı hazırladım...
 Cansın ve Canset bu sene okullu oldular...Onlara okul hayatlarında bol başarı, anneleri Gülru'ya ise bol bol sabır diliyorum :-))))
Nice yaşlara Cansın Canset...

9 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Ne güzel olmuş kuleler de pasta di mi. Ellerine sağlık.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Tam kızlara göre çok şirin...

Hülya dedi ki...

Çok güzel olmuş Sevgili Mimar arkadaşım.
Kuleleri kusursuz inşaa etmişsin..
Sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Adımı pasta mimarı" olarak değiştirmeyi düşünüyorum ne dersiniz? :-))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım nefis ayrıntıları harika bir pasta olmuş ellerine sağlık. Bu arada pasta mimarı ismi de hiç fena değil.

Sevgiler,
Evren

Ilker Erdem dedi ki...

pasta gercekten cok guzel olmus. Sevgiler

meleginmarifetleri dedi ki...

Yine süper bir pasta yapmışsın blogşörüm benim ellerine sağlık..
Öptüm by..

MMO dedi ki...

Hem sevimli hem de heybetli bi pasta olmuş Sibelcim. Ellerine sağlık. Ben de ikiz annelerine sabır diliyorum. İşyerinde ikiz annesi bir arkadaşım var, çok sabırlı bi insan! Zamanla gelişiyor heralde. :))))

gülru dedi ki...

ellerine,yüreğine sağlık arkadaşım;tekrar tekrar teşekkür ediyorum.
pasta mimarı'nı sevmeme rağmen ben yine de pastacım diyeceğim sana

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails