21 Şubat 2008 Perşembe

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN AŞKIM



Narin bir gül gibidir yaşam
Hoyrat rüzgarlarla savrulup,
Üzülüp hırpalanan,
Küçük bir mutlulukla bazen,
Tomurcuklanıp coşan.

Bülbül bulursa gülünü,
Mutlu geçirir ömrünü
Bahçe neşeyle dolar,
Düşünmez ne yarını ne dünü.

Dalların hep tomurcuk,
Üstünde bülbül olsun,
Yüzün güneşe dönük,
Bahçen neşeyle dolsun,
Nice yıllara aşkım,
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.


Sibel Erzincan



Bugün, benim arkadaşım, meslektaşım, aşkım, 14 yıllık can yoldaşım sevgili eşimin doğum günü. Bu şiir ve bu pasta da onun için... Umarım bu küçük süpriz hoşuna gider,


Seni Çok Seviyoruz Canım, Doğum Günün Kutlu Olsun.




Not: Her ne kadar biraz acele ettiğim için kusurları olsa da yaptığım bu pasta Kuş'un Mutfağı’nın ev sahipliği yaptığı Aşık Eden Tarifler Etkinliğine katılmayı hak etti bence, sizce?..

27 yorum:

TATLI DİYAR dedi ki...

hehe yine ilk yorum benimmmmmm
canım muhteşemsin ellerine sağlık
harika olmuş pastan
gecenin bir vakti uyumamış ta eşine pastalar yapmış canım benim.
arkadaşım eşinin doğum günü kutlu olsun nice mutlu yıllar ailenize.
rabbim mutluluğunuzu kat kat arttırsın inşallah
öptüm seniiii

Minik Kus dedi ki...

Esinin dogum gunu kutlu olsun Sibel. Sen de cok guzel bi pasta hazirlamissin. Hic etkinlige katilmayi haketmez olur mu? SEve seve ekledim bile :) Yakinda gorusmek uzere...

Aynur dedi ki...

Yaw sen caktirmasan kimse kusur falan anlamayacak ne diye dersinki :))) hem ayrica kusuru falan yok sen cok ince bakmissin ondan sana öle geliyo :)

süper gozukuyo pasta

esinin dogum gunu kutlu olsun mutlulugunuz daim olsun insallah

eline saglik

sevgiler

www.aynurdantarifler.blogspot.com

EZGi :)) dedi ki...

sibelcim eşinin doğum günü kutlu olsun canım.birlikte daha nice mutlu seneler geçirirsiniz umarım.pasta müthiş görünüyor.ellerine saglık sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Sibel'ciğim ellerine sağlık canım ne kusuru çokkkk güzel bir pasta olmuş eşine sizlerle birlikte nice güzel yıllar dilerim.

Sevgilerimle Canım.

Selcen Şenocak dedi ki...

Sibel'ciğim ellerine sağlık canım ne kusuru çokkkk güzel bir pasta olmuş eşine sizlerle birlikte nice güzel yıllar dilerim.

Sevgilerimle Canım.

Adsız dedi ki...

slam ankaralım bu ne müthiş olmuşya görüntüsü o kadar güzel gözüküyorki valla bayıldım ellerine saglık byy

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar canim, ellerine saglik, ne mutlu esine bu kadar nadide bir pasta daha görmedim, yemege kiyamaz insan ya, Mutlu yillar dilerim, selamlar...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Selamlar canım ellerıne sağlık.Hayırlı yaşlar eşine sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

sibelcim pastan harika olmuş eline emeğine sağlık hayatım.şiirde çok güzel.allah mutluluğunuzu daim etsin
öptüm seni canım
sevgiylekal

HULYA dedi ki...

Sibel'ciğim,
pastan gerçekten şahane olmuş.Bir kez daha söylüyorum ve 1 şişe kolonya hediye ediyorum sayfaya gelenler bu pastayı görüp bayılınca ayıltabilmen için.seni tanıdığıma gerçekten çok menun oldum.Hoşgeldin ve eşine sağlıklı ve mutlu nice yıllar diliyorum.Tarifini bekliyorum pastanın.ellerine sağlık(MUTFAKTA BIRI MI VAR??? )

Yaren dedi ki...

Sibel ablacim,hayran oldum vallahi.Ne kadar harika ne kadar güzel yapmisin canm yaa.Kusursuz olmus.Cok begendim.Ayrica esinin de dogum günü kutlu olsun,ve bir ömür boyu saglikli mutlu huzurlu bir hayatiniz olur insa.Siirinde pastan gibi harika,sahir ruhlu sibel ablam benim.Ellerine yüregine saglik.Sevgiyle kal,öptüm seni canimm.

Adsız dedi ki...

selamlar iyi gecelerSibelcim
eline sağlık nefis görünüyor.Bende aynı adresle blogcuda hemde burada yazıyorum
seni arkadaş listeme ekledim her iki yer görüşmek üzere bana da beklerim

meleginmarifetleri dedi ki...

Sibelll ben geldim.
Kusura bakma arkadaşım ya uğrayamadım çok özür diliyorum yaaa blogşör arkadaşım benim.
Eşinin aşkının doğum günü kutlu olsun inşallah her zaman beraber olursunuz canım.
Pasta süper olmuş ama hani tarif nerede?
çok öpüyorum seni bay
Tarifi bakliyorum ona göre

Adsız dedi ki...

canımmmmm döndüm...ceeeee demeye geldim....


leziz

Adsız dedi ki...

Eşinin doğumgününü kutluyorum inşallah herzaman sağlık ve mutluluk içinde beraberce kutlarsınız...
Pasta nefis olmuş ellerine sağlık arkadaşım...
hayırlı cumalar kendine iyi bak...

tadınadoyamadım-dilek dedi ki...

SİBELCİM
eşin için hazırladığın pasta ve şiir süper
çok hoşun agitmiştir eminim
ALLAH mutlu hayırlı beraber yıllar nasip etsin

sevgiyle kal

Lezzet Gemisi dedi ki...

PASTA SÜPER ÖTESİ OLMUŞ CANIM. ELLERİNE, EMEKLERİNE SAĞLIK. EŞİNE NİCE SAĞLIKLI, MUTLU YAŞLAR DİLERİM. HEP BİRLİKTE, MUTLU BİR ÖMÜR SÜRÜN. HAYIRLI CUMALAR.

elifin tarifleri dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız.Eşinizin doğumgünü kutlu olsun,nice güzel yıllarda mutluluğunuz daim olsun inşallah...

meleginmarifetleri dedi ki...

Sibelcim pasta makzemesi satanlarda vardır jelatin canikom öpüyorum hoşçakal

Baharcicegi dedi ki...

Esinizin dogum günü kutlu olsun nice mutlu yillara.
pasta tek kelimeyle sahane olmus yemeye kiyimaz,elinize saglik

uygarimizlahayat dedi ki...

Eşinizin doğum günü kutlu olsun, inş. bir ömür boyu sağlıklı, huzurlu, mutlu günler geçirirsiniz.Şiirde, pasta da harika, yüreğinize elinize sağlık...

şengül dedi ki...

SİBELCİM EİNİN DOĞUM GÜNÜ KUTLU OLSUN CANIM PASTAYI GÖRÜNCE OLAN ÜSTÜ DEDİM SİZ ÇOK BECERİKLİSİNİZ YAAAAAAAAAA PASTALAR HARİKA ELLERİNE SAĞLIK.

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar güzel bir hafta sonu diliyerek sizi Diyet Etkinligimize bekliyoruz, sevgiler....

Yaren dedi ki...

Sibel ablacimmm iyi pazarlar diliyorum canim,öptüm.

emineninemekleri dedi ki...

Sibelcim, canim elelrine saglik, her ikinisede ömür boyu mutluluklar dilerim.


Sevgilerimle
Emine

sevimin sayfasi dedi ki...

bunlar nekadar güzel pasta yaa böyle, tek kelime ile muhtesem olmuslar canim
ellerine saglik

kusura bakma biraz geciktim ziyaretimle...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails