6 Mayıs 2011 Cuma

SMACKDOWN PASTASI

     Akıllara ziyan bir spor olan smackdown temalı yeni pastamla herkese merhaba...Spor mu gösteri mi nedir anlaşılmayan smackdown'u ben ne kadar itici buluyorsam erkek çocuklar da o derece ilgi duyuyor, başta da beni oğlum...Tüm itirazlarıma rağmen seyrettiği bölümler bu sefer işe yaradı ve Mert'in pastasını yaparken bana çok yardımı oldu:-))

     Minik Mert Neşelisesler blogunun sahibi sevgili Elif'in oğlu...Elif beni aradığında pastanelere sorduğunu ve  bu modeli yapamayacaklarını söyledi, zor biliyorum ama sen yapabilir misin diye sordu...Daha önce çalışmadığım bir modeli çalışmak benim için zevk, oğlumun yönlendirmelerine de güvenerek işe koyuldum...Mert telefonda isteklerini o sevimli konuşmasıyla kendi sıralamıştı zaten; Rey Mysterio kazanan olarak ayakta olacak, pek tabiki yüzünde maskesi olacak, kaybeden yerde ve uzun saçlı olacak, ringin ipleri de kırmızı olacak...Figürleri hazırladıkça oğlumdan onay aldım; "nasıl olmuş? ,"botlarının bağcıklarını yapmamışsın", hemen bağcıklar eklendi, "nasıl olmuş?" " bir dövme daha yap"...Sonunda pasta tamamlandı, Elif gelip pastayı aldı ve günlerdir pastasını sorup dört gözle bekleyen Mert'e götürdü...

                                    

     Ben de merak içinde Mert'in tepkisini beklemeye başladım...Ve Elif'den gelen mesajla tüm yorgunluğum gitti: "Mert'in ilk tepkisi, vay canına aynısıı oldu :) hala uyumadı balkonun camından pastaya bakıyo, ellerine sağlık, süpersin"...
Ertesi gün kreşteki kutlamaları da çok güzel geçmiş ve Mert herkese "Doom günün ne zaman, sana pasta yaptırcam" deyip durmuş:-))
Dünya tatlısı Mertciğin yeni yaşını tekrar kutluyor, sağlıklı, kavgasız gürültüsüz, mutlu bir yaşam diliyorum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sibelim,
Uzun zamandır bloglara bakmıyorum. Bugün merak edip sana bakayım dedim. Aaaa bi baktım MErt'in pastası:) Hemen MErt'i çağırdım geldi. "Annneeeee bu da neee pastam ünlü olmuuuşş aaa adım da yazıyyooo " diye çığlıklar attı:)

Hala pastayı eve getirdiğimdeki o güzlerindeki parıltı devam etti..
Ellerine emeklerine sağlık.
Kreşte herkes şok geçirdi pastayı görünce:) Öğretmeni bu ne MErt nasıl bunu yaptınız diye tepki verdi. Arkadaşları Mert bunlar yencek mi dedi:)
Hatta pastayı keserken çocuklar aaaa kolunu kesiyossuunuuuzz diye çığlık atıyolardı:)

Bize yaşattığın bu mutluluk için çok teşekkürler.
Oğlumu nasıl mutlu ettin bunun değeri paha biçilmez:)
Sevgiyle öpüyorum seni..
Elif.

Adsız dedi ki...

Hala bakıp bakıp o güzel günü hatırlıyorum...
Oğlumun gözlerinin içini güldürdün ya ne desem az sana:)
neselisesler.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails