8 Şubat 2009 Pazar

BARBİE BEBEK PASTASI-1

Yeni bir haftada merhaba... Nihayet tatil bitti...Bu cümleyi kuracağım hiiç aklıma gelmezdi, ama bu tatilde o kadar yoruldum ki bitmesi daha çok işime geliyor. Çocuklar okuldayken izin alıp tatil yapmalıyım ben:-)))


Bu tatilde biriken tüm resimleri, tarifleri toparlayıp hazırlayacaktım göya, nerdeeee... Görüldüğü üzere Cansın ve Canset'in pastalarını yayımlamayı bile bitiremedim...Neyse lafın kısası işte Barbie bebek pastalarının birincisi...


Bu pastaları yaparken müthiş keyif aldım, çocukluğuma döndüm...O kadar çok fikir değiştirdim ki, saçını şöyle mi yapsam, yok üst kısmı böyle mi olsa, bozdum yeniden yaptım derken bu pasta çıktı ortaya...
Aslında yazmayı istediğim bir sürü şey vardı, gece yattığımda bi ton cümle kafamda dolanıp duruyor, şöyle bir alet olsa diye hayal ederim hep, başıma bağlasalar ben düşünürken o kaydetse...Ooohhh...Özellikle şiir yazarken çok işe yarardı, sadece düşün tamam, cümleleri unuttum, ay buraya hangi kelimeyi koymuştum...Belki icat edilmiştir böyle bir alet de benim haberim yoktur, zira bu çok olur...Bi şey hayal ederim, sonra "aaaa valla da yapmışlar, bak ben demiştim işte..." demişliğim vardır.
Okul yıllarımda da beynime bir chip yerleştirtme fikrine takmıştım, daha doğrusu tatlı cadının güçlerine sahip olmak benzeri bir hayal... Takacaklar chipi 8-10 yabancı dil, tüm bilgiler hooop bi seferde kayıtta...Aman benimkiler duymasın bunları, sonra başlarlar "anne bak sen de çalışmayı sevmiyormuşsun, niye bizi zorluyorsun" diye...

Neler yazmayı düşünüyordum neler yazmışım...İyisi mi fazla lafı uzatmadan Canset'e nice yıllar dileyerek oldukça gecikmeli olarak yılbaşı hediyelerimi yayınlayayım.
Zarif hediyeleri için Hülya'ya tekrar teşekkür ediyorum ve sevgili Burçak gösterdiğin anlayış için de teşekkürler...

17 yorum:

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ben de Barbieli pasta yapınca çok eğleniyorum bu da gelin gibi olmuş, ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

Feyza Fidan dedi ki...

Sibelcim harika bir pasta olmuş, bayıldım..Ellerine sağlık,
Sevgiler...

Yaren dedi ki...

Sibel ablacim hosgelmissin:) pastanda harika olmus.Ben böyle sabirli insanlari öyle severimki.Keske bende öyle sabirli olsam.Bana kalirsa hemen yapimde bitsin.Belki özensem pastalarin sekli daha güzel olacak ama olmuyor bir türlü.Kendime engel olamiyorum:( Ellerine saglik canim. Sevgiyle kal,öpüldün;)

Selcen Şenocak dedi ki...

Pasta süper ellerine sağlık arkadaşım çok cici olmuş.

Yeni okul döneminde başarılar:)

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Sevgili Sibel, Barbie pasta cok şık ve guzel olmus, ellerine saglik.

Guzel yorumuna tesekkur ederim.Yaptigim figurlerin bir kismini kizimin odasinda biblo gibi sergiliyorum canim :) Siparis almadigim icin pastalarda kullanmam cok fazla mumkun olmuyor.İlgine tekrar tesekkurler.

Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım hediyelerini iyi günlerde kullan.Pasta harika ellerine ve emeğine sağlık sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

gülümseyerek yazdıklarını okudum.ne hoş hayaller .bende yattıığımda delice düşüncelerle uyuyamıyorum.hemen hemen aynı şeyleri bende düşünmüyo değilmişim yani:)

canım pasta nefis olmuş ellerine sağlık..

FİLİZ'CE dedi ki...

çok güzel ve şık bir gelin olmuş..gelinliğin etek kısımlarına bayıldım..ellerinize sağlık..sevgiler..

Lezzet Gemisi dedi ki...

süper olmuş. başka söze ne hacet... emeklerine sağlık sibelcim.

Betül KAVAL dedi ki...

ellerine sağlık pasta harika olmuş.

sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Size anne diyebilir miyim? Pastalar için tabii. Hediyelerin ve özellikle şalın :) çok güzel. Sıkı takip et tamam mı ben de yaşlanıyorum bana da lazım o aletten.
Görüşmek üzere. Öpüyorum.

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canım merhabalar pastalara bayıldım harikasın ben uğramadan geçmiyorum canım senin bloğunu ellerine sağlık yazılarınıda okudum ee nedenir harikasın yaratıcın ya canım valla sana bilunu sormak istiyorum ya çok merak ettim bişey falanmı oldu bu kıza birden kay boldu senin bir bilgin varsa bana yazarmısın en azından iyi olduğunu ayşe ablam bilun sen yaren keskinli benim ilk blog arkadaşlarımsdınız ve halende çok sevdiğim arkadaşlarımsınız aa neyse çok uzattım ya seni kocaman öpüyorum byy

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
ellerine sağlık canım barbi pastan çok güzel olmuş
Sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım cok cıcı bır pasta olmuş.Ellerıne saglık.Kocaman optum..

meleginmarifetleri dedi ki...

Canım sibelcim pastalar süper oluyor vallahi sen mesleği değiştirsen artık diyorum:D ellerine sağlık harika bir pasta olmuş.
Blogşörüm seni sobeledim canım bana uğra bi ara.
Öptüm hoşçakal.

gülru dedi ki...

ellerine sağlık,nefis pastalarla mutluluğumuza mutluluk kattın.

Barbie Oyunları dedi ki...

Çok başarılı. Tebrikler!

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails