17 Şubat 2009 Salı

BLOGUM 1 YAŞINDA...

Yeni bir başlangıç diyerek tam bir sene önce blogspota geçiş yaptım; blogcuda 16 ay önce başlayan bu serüven dört ay içinde öyle hızlı gelişmişti ki yazıya bağlantı vermeyi bile bilmezken ilk blog arkadaşlarımdan Yaren'imin benim için hazırladığı yeni bannerim ile kendimi blogspotta buluverdim. Sevgili Bilun'un yeni başlangıcım için hazırladığı pasta ile duygulandım... Ayın şefi seçildiğimde gururlandım... hastalandığımda, kolumu kırdığımda gelen telefon ve yorumlarla sevenlerim olduğunu hissettim, güç aldım...Arkadaşlarım hastalandı... haber alamadım kaygılandım...Bazen duygulanıp ağladım... Öyle sıcak, öylesine sevgi dolu bir paylaşım var ki burada, zaman zaman üzüntüler de yaşansa, paylaşmanın, paylaştıkça artan lezzetlerin dünyası burası...Kızım için tariflerimi bir araya getirmek için yazmaya başladığım bu blogda yepyeni lezzetlere yelken açtım... bu blog sayesinde tutkum ve yavaş yavaş ikinci işim haline gelen pasta dünyasıyla tanıştım...yazmanın, okunmanın ve beğenilmenin zevkini tattım... Yepyeni uğraşlara vesile oldu bu blog...Ve hepsinden önemlisi yepyeni ve sımsıkı dostluklara...

Her ay buluşmayı iple çektiğim, birlikte olmaktan büyük keyif aldığım sevgili Ankaralı Blogcu arkadaşlarım... şehirlerine gittiğimde eski bir dost gibi beni evinde ağarlayan...şehrimde ağarladığım... bir çoğunun yüzünü bile görmediğim halde her konuda yardımını ve desteğini eksik etmeyen sevgili dostlarım; iyi ki varsınız, iyi ki bu blogu açmışım ve sizleri tanımışım ...Burda sizlerle olmaktan çok ama çok mutluyum...

Blogumun yaşını kutlamak için hazırladığım pastadan siz de bir dilim alır mısınız?...

26 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibelciğim burda bizimle olduğun için, seni tanıdığım için ben de çok mutluyum. İyi ki burdasın, iyi ki bu serüvene başlamışsın... Böyle bir pastayı kaçırdığım için üzüldüm şimdi ama seni tanıdığım için seviniyorum... Bloğunun yeni yasşı hayırlı olsun... Nice nice yaşları olsun hep birlikte inşallah... Sevgiyle öpüyorum...

sibellebutikpasta dedi ki...

Ayselciğim çok teşekkür ederim, ben sana yine yaparım pasta oturur hep birlikte afiyetle yeriz:-))

Unknown dedi ki...

Sibelciğim nice yaşlara pasta harika ellerine sağlık sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Sibelcim bloğunun yeni yaşı hayırlı olsun canım... Daha nice paylaşımlara...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım arkadasım nıce yıllara dıyorum.Iyıkı bu blogu actın ve senı tanıdım.Iyıkı arkadasımsın.Kocaman opuyorum senı benım tatlı arkadasım:)))))

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım arkadasım nıce yıllara dıyorum.Iyıkı bu blogu actın ve senı tanıdım.Iyıkı arkadasımsın.Kocaman opuyorum senı benım tatlı arkadasım:)))))

Disalce dedi ki...

canım bloğunun yeni yaşlı kutlu olsun....hepimiz aynı duygular içindeyiz.....

iyiki seni tanımışız....

Adsız dedi ki...

Canım Sİbelim,

mutlu mutlu seneler olsun.

İyi ki blog sahibi olmuşsun.

sıcacık sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

CANIMMMMMMMMM BLOGUNUN YAŞI KUTLU OLSUN, İYİ Kİ TANIDIM SENİ VE GÜZEL AİLENİ, PASTADAN PAYIMA DÜŞEN DİLİMİ ALDIMMMM!!!MMMMMMMM NEFİSSS!!!

SEVGİLER,
EVREN

sibellebutikpasta dedi ki...

Sevgili Derya, Banu, Ozim, Saliha, Zerrinim ve Evrenciğim hepinize teşekkür ederim, iyi varsınız, iyi ki arkadaşımsınız...

Adsız dedi ki...

sibelcim ;
blogunun 1. yası hayırlı ugurlu olsun senle beraber harika tariflerde tanıştık hersey için ben kendiş adıma tşk ederim ..
iyiki tanıdım seni iyiki varsın.. hemşerim..:)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Sibel duygu dolu,çok güzel bir yazı yazmışsın canım,blogunun birinci yaşı kutlu olsun.nice güzel yazı ve tariflere...pastadan bir dilimimi alıyorum:-)sevgilerimle...

sibellebutikpasta dedi ki...

Sevilcim ben de teşekkür ederim canım, Neslihancığım teşekkürler, afiyet bal şeker olsun canım:-)))

zarpandit dedi ki...

kalan hepsini yerim ben şekerim bir dilimde neymiş! nice senelere:D

TAZE NANE dedi ki...

Bloğunuzun 1 yaşı kutlu olsun.
Ama pasta harika görünüyor.
Bir dilim almam mı hiç.
Sevgiler..........
Bu arada bloğunun kenarındaki butik pasta sıralamaların harika.
Hepsi mükemmel.

Yaren dedi ki...

Canim benim blogunun yasi kutlu olsun,insal. daha nice nice yillara.Güzel tariflerinle beraber oluruz.Bizde seni cok sevdik.Birde sesini duyunca ,ne kadar sempatik ne kadar sicacik bir kisi oldugunu daha iyi anladim.Iyiki varsin ,iyiki blog acmisin,bizlerde seni tanidik Sibel ablam benim:)Insal. bu sene seninle tanisiriz,sana kocak dolusu sevgilerimi gönderiyorum ve kocamaaan öpüyorum canim.

harosa dedi ki...

bloğunun doğum gününü kutlarım ben üç dilim aldım gidiyorum

Betül İnce dedi ki...

Almaz mıyım hiç?
İyi ki açmışsın blogunu, iyi ki ben de açmışım, iyi ki seni tanıdım. Aynı şekilde çektiğim toplaşmalarımız var iyi ki. Daha çoook uzun uzun ve hatta hep bberaber olmak dileğimle.

mutfaktelaşı dedi ki...

Etkinliğime buyurun
Gönderen :AYŞE
36. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/
tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
09 SUBAT 2009 - 23 SUBAT2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://mutfaktelasi.blogspot.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 36.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

memnuniyetle sibelciğim dilimini alıyorum..
NİCE PAYLAŞIMLARDA BULUŞMAK ÜZERE..
ÇOK SEVGİLER..
KUTLUYORUM CANIM

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
İyi ki blogunu açmışsın ve iyi ki seni tanıdım.
Uzun yıllar sürecek dostlukların temelinin atılmış olduğuna inanıyorum.
Sevgiler

sibellebutikpasta dedi ki...

Arkadaşlar sıcacık yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim, yine söylüyorum sizleri çok seviyorum:-)))

Adsız dedi ki...

Blogunun yeni yasi kutlu olsun, daha nice yillara insallah.

meleginmarifetleri dedi ki...

Ben gelene kadar pasta bittimi acaba demiştim ama bir dilim kalmış nefis olmuş ellerine sağlık.
Blogunla beraber nice uzun yıllar dilerim blogşörüm.
Sevgiler.

gülru dedi ki...

nice pasta tadında yıllara arkadaşım.

Adsız dedi ki...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails