12 Ocak 2010 Salı

200 KİŞİLİK ŞİRKET YEMEĞİ PASTASI (DÜNYA PASTA)

Bi dünya pasta yaptım geldim:-) Genel Enerji ve Inta Spaceturk şirketler grubu Swiss Otel'de düzenleyecekleri yılbaşı yemeği için benden 200 kişilik bir pasta yapmamı istediğinde çok mutlu oldum, Swiss Otelin "pastanızı biz hediye olarak yapalım" teklifine rağmen pastayı benim tasarlamam ve yapmam konusunda ısrarcı olmaları ise ayrıca gururumu okşadı. 3 ayrı şirketin logolarının her birinin şirketleri temsil eden ayrı birer pastanın üzerinde yer aldığı, 4. pastanın üzerinde ise şirketlerin özellikle üzerinde durduğu dünya figürünün yer aldığı, şirketlerin tüm dünyaya hizmet ettiği ve dünya ile bağlantılı olduğunu vurgulayan bir tasarımla oluşturdum pastamı...

Tüm logolar ve dünya haritası onların da istekleri doğrultusunda fotoğraf baskı kullanmadan tek tek şeker hamurundan kabartma olarak hazırlandı ve ortaya bu pasta çıktı. Kapıdan bile zar zor geçirip teslim ettiğim pasta için memnuniyetlerini ileten teşekkür telefonunu alana kadar hop oturup hop kalktım...nedense her pastada pastanın yere düşmesi gibi bir korku yaşarım, pasta boyutu yaklaşık 1 m2 olunca bu korkum ikiye katlandı tabii :-))


Düzenledikler Yılbaşı Yemeğinde bana da bir parça lezzet katma fırsatı tanıdıkları için TTOPCO, Genel Enerji ve Inta Space Turk'e çok teşekkürler.

9 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibelciğim gerçekten muhteşem olmuş,
çok büyük emekler vermişsin. Anlattıklarını görüntüyle birleştirince gerçekten tebrik ederim seni... Ellerine kollarına sağlık canım kocaman sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

harika görünüyor.dünya şekline bayıldım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Çok emek vermişsin gerçekten de ...Ellerine sağlık
Hele Dünya'ya bayıldım..

Eya dedi ki...

Merhaba Sibel. ellerine saglik,en cok ta Dünya figürüne bayildim...cok ince bir calisma...harika

sevgiler

MMO dedi ki...

Ay Sibelcim, bravo diyorum, başka bir şey diyemiyorum. İyice aştın sen artık. Ellerine sağlık. :)

Neşeli Sesler dedi ki...

Sibelciğim;
Pastayı görünce bakakaldım valla:)
Sen uçtun uçtuuunn:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibel'cim ne denilebilir ki, sayfa açıldığında öylece dondum ve dünyaya daldım gittim :) Eline, yüreğine, emeğine sağlık canım. Süpersin

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine emeğine sağlık canım pasta ç0ok güzel görünüyor, herkese çok selamlar Birol'un da selamı var tatlım. Öpüyorum sen kocamannn!!!

Sevgiler,
Evren

Yaren dedi ki...

Cok güzel ve gercekten gurur verici bir olay.Cok ta güzel yapmisin ellerine saglik ablacim.Dünya ya bayildim ,dünyaaa güzeli olmus pastan canikom.Herkezlere afiyetler olsun.Ayrica benim blogum hacklenmisti malesef :( bende bu yüzden yeni bir sayfa acmak zorunda kaldim.eger beni yeni sayfamda ziyaret edersen sevinirim ablacim. www.yarenletarifler.blogspot.com
sana güzel bir hafta diliyorum sevgiyle kal:)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails