6 Aralık 2010 Pazartesi

ÇİFT KALP PASTASI VE KURABİYELERİ

Herkese yeniden merhaba...Sevgili arkadaşım Dilek'in üçüzlerinin doğumgünü pastasında sıra (senesini doldurmadan yayınlamayı başardım :-P... Yazıda hata yok evet üçüzler yazdım ama pastada iki isim var...Çünkü cimcime Duru Ve Selin hanımlar kardeşleri Batuhan'ı postalayıp evde bir kız partisi verdiler...
     Küçük hanımların isteği üzerine pastaları iç içe geçmiş iki kalp olarak hazırlandı...
Ve bunlar da küçük prensesler için hazırladığım kalpli kurabiyeler...
     Minik prensesler Duru ve Selin ile yakışıklı prens Batuhan'a ömür boyu mutluluklar diliyorum...

4 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bak sen şu cimcimelere, demek kardeşlerini şutlayıp kız kıza takıldılar daha bu yaşta böyle yaparlarsa Batuhana acıdım şimdi :))

Mutlu yıllar üçüzlere en çok da Batuhana :) Erkek yiğenim olunca erkekleri kayırır oldum galiba :)

Ellerine sağlık Sibelciğim, her zamanki gibi yenetek konuşmuş burda da...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Ohhhh süper güzellikteler. Sibelcim ellerine sağlık harikasın. Üçüzlere de bayıldım :) Kızlar dayanışmasına maruz kalan Küçük prensi öpmek istiyorum :))
Duru-Selin ve Batuhan a mutluluklar

Bir Dilim Düş dedi ki...

Oooooooo bu yaşta erkekleri kovalamaya başladılarsa geleceği düşünemiyorum aferin onlara :P
Ellerine sağlık canım çok şık bir pasta olmuş kurabiyeler de ayrıca güzel

Sevgiler,
Evren

mintinin dünyası dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık.ankaradaki yonca gıda blog buluşmasından tanışıyoruz değil mi.
şeker hamurunda gayet iyisin maşallah.ellerine sağlık.ben ilk deneyimimi bebeğimin ilk yaş gününde yaptım.bakalım devamı gelecek mi.sevgiler...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails