9 Şubat 2011 Çarşamba

KAYIP BALIK NEMO PASTASI -1

Dört gözle beklediğimiz yarıyıl tatili nerdeyse bitmek üzere...Ne yaptık, ne yapabildik?..Nerdeyse planladığımız şeylerin hiçbirini...Neden tatildeyken zaman su gibi akıyor, hiç birşeye vakit kalmıyor?..Ah, hep söylüyorum günleri 36 saate çıkarsınlar diye...

Haftayı bitirmeden bir pasta daha yayınlamayı başardım en azından :-)) Nemo pastası...Bu pasta Nesligül Hanım'ın kızı Zeynep'in 2 yaş pastası...Zeynep için 1. doğumgününde Winni The Pooh temalı bir pasta hazırlamıştım (görmek için buraya tıklayın)
Nesligül Hanım bu sene Kayıp Balık Nemo temalı bir pasta istemişti...Mercanlar, Nemo, babası ve Dory...
Rengarenk, cıvıl cıvıl bir pasta oldu...Çalışmak için gerçekten zevkli bir tema...
Minik Zeynep'e sağlık, mutluluk ve başarı dolu uzuuun bir yaşam dilerim...

6 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Nemoyu çok severim defalarca izlesem bıkmam sanırım, yine ve tabi ki çok başarılı bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık Sibel...

Hülya dedi ki...

Yine fotoğraf gibi bir pasta olmuş Sibel'ciğim ellerine sağlık

gülru dedi ki...

ellerine sağlık;artık sen bir heykel kursu al bence :))

Bir Dilim Düş dedi ki...

Gerçekten de harika cıvıl cıvıl bir çalışma olmuş. Ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

VeryMe dedi ki...

Aaaa çok şaşırdım! B bakıyım Sibel Hanım pazar günki menüsünü koymuş mu diye girdim ve ta-taammm!!Gerçekten enfes bir pastaydı YİNE! O mercanların, yosunların ayrıntılı işçiliği herkesi hayran bıraktı... Zeyno ve tüm çocuklar hayran hayran izlediler pastayı ve sonra da afiyetle kocaman birer dilim yediler:) Tekrar ellerinize sağlık...Nesligül

sibellebutikpasta dedi ki...

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Nesligül Hanım, sizlerin beğenileri beni daha bi şevkle çalışmaya yönlendiriyor:-) benim için de çok keyifli bir çalışmaydı...yaza görüşmek üzere
;-)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails