19 Şubat 2009 Perşembe

UĞUR BÖCEKLERİ PASTASI -1

Henüz 1 yaşını dolduran mini mini ikizlerimiz M. Can ve M. Efe'nin bir yaş pastalarıyla karşınızdayım. Anlaşılacağı üzere temamız uğur böcekleri idi:-))) Can ve Efe'nin güzel anneleri Ferda için onlar doğdukları günden beri uğurböcekleriydiler...Dolayısıyla doğum günü pastasını da uğurböcekli istediler....














Ferda daha iki tane uğurböceği olsun dediği anda pastayı kafamda şekillendirmiştim bile...İç içe geçen iki yuvarlak pasta uğurböceklerinin anne karnında kendi mutlu dünyalarında birarada büyümelerini ifade ediyor...Etrafta bir sürü uğurböceği var ama Efe ve Can Ferda'nın uğurböcekleri:-))
Bir yaş pastalarını hazırlamak her yönüyle heyecan verici...Bir yaş doğum günleri hep en özenilen doğum günleri olur...Bu yönüyle önemli bir sorumluluktur, zira pastalar doğumgünlerinin şeref konuğudur. Bundan sonra belki onlarca kutlama yapılacaktır ama bu ilktir. İlk yaş, ilk doğumgünü , ilk kutlama, ilk pasta...


Üç boyutlu figür oluşturmak da işin diğer heyecanlı kısmı idi...Minik minik uğurböcekleri... papatyalar, genellikle pastalarımda kendim yapmayı tercih ettiğim temaya uygun mum altlıkları veeee içleri minik birer pastacık olan Efe ve Can böcükleri:-))))















Bu pastayı yapmak çok keyifliydi, doğumgünü sonrasında yorumları almak ise en az yapmak kadar keyifliydi:-)))))))

Bunlar da Efe ve Can için hazırladığım doğumgünü kurabiyeleri...

Minik ikizlerimiz Efe ve Can'a bir ömür boyu mutluluklar diliyorum...

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper olmuş diyorum, başka da bir şey demiyorum. Ellerine sağlık, sevgiler...

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Pastalar çoook şirin olmuşlar:)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim bu pastada sen kendini aşmışsın resmen!!! Tebrik ederim çok güzel olmuş pastalar harikasın harika!!!!

Sevgiler,
Evren

uygarimizlahayat dedi ki...

Sibelcim hayatımda uğurböceğinin yeri ayrı olduğu için, bu pastaya bayıldım, gerçekten süperrrrrrrrrr olmuş, ellerine sağlık, Efe'ye ve Can'a nice mutlu yıllar diliyorum... Sevgiler canım...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ben cok şirin olmuşlar .Ellerıne saglık.Beceriklı arkadasım benım.Kucak dolusu opucukler benden sana...

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
ellerine sağlık harika olmuş.İkizlerin de doğum günü kutlu olsun
Sevgiler

Seda dedi ki...

bayıldım muhteşem olmuşlar ellerine sağlık,sevgiler....

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sibelciğim şahane olmuş pastan.ellerine sağlık canım.bayıldım,herşeyi harika.uğurböcekleri süper olmuş.her övgüyü hakediyor...kurabiyeler de nefis.sevgilerimle...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

pastalar ve kurabiyeler çok şeker olmuşlar ellerine sağlık.
sevgilerimle,

sarımutfak-hande dedi ki...

süper olmuşlar cnm ya
ellerine sağlık
bu arada bloğunun yaşgününüde gecikmelide olsa kutlarım
sevgilerimle

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Ay pek güzelmiş bu uğur böcüklü pasta ve kurabiyeler... Minik böcüklere de allah sağlıklı yaşlar versin anne babalarıyla...

Sibelciğim ellerine sağlık... Sevgiler...

Adsız dedi ki...

sibelcim görüntü harikaaa!! eminim tadı mükemmeldir... ama zaten seyret otur tarzında...kesmeye kıyamaz insan! çok şirin görünüyor!!!

harosa dedi ki...

BAYILDIM BUNLARA TABLO GIBI GUZEL OLMUS KIZLARIM GÖRMESE IYI OLUR

Adsız dedi ki...

nefis nefsi olaganustu...
ne diycemi bilemedim okadar guzel bir goruntu
ellerine emegine saglik canim

www.yenitadlar.blogcu.com

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Pastadaki şirinliğe mi, o küçük uğurböceklerinin içinde de pasta oluşuna mı, o çok yaratıcı mum altlıklarına mı "şahane" diyeyim!Harika olmuş yaa.. Bravo valla. :)
Sevgiler canım..

Selcen Şenocak dedi ki...

Canım ya süper olmuş, çok şirinler ellerine sağlık ikizlere de mutlu yıllar,
Sevgiler...

gülru dedi ki...

sibel'ciğim,şimdiye kadar gördüğüm pastaların en güzeli olmuş bu.eminim tadı da görünümü gibi nefis olmuştur.ferda'cığım;tekrar uğurböceklerinin ilk yaşlarını kutluyorum.

Adsız dedi ki...

ama bu kadarını gerçekten beklemiyordum, süper görünüyor, gözlerimi ayıramadım, Efe ve Can ne kadar da şaşırmışlardır kim bilir.
Sibelcim eline sağlık, Ferdacım tekrar murlu yıllar bıdıklara...

Selcen Şenocak dedi ki...

Sana bir ödülüm var canım.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

sibelciğim bizim için bu özel ve mutlu günü daha da unutulmaz kıldığın ve herhezin hayran kaldığı bu muhteşem pastayı yaptığın için tekrardan çok teşekkür ediyorum emeğine ve güzel yüreğine sağlık arkadaşım...
daha nice güzel mutlulukları paylaşmak dileğiyle...

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Yine harikalar yaratmışsın pasta çok güzel olmuş.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

canımmmm...tek kelimeyle muhteşem...ellerine saglık...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails