25 Ağustos 2009 Salı

AŞK SEPETİ PASTASI

Ben geldiiiiiiimmm. Uzuunca bir tatilden sonra dün işe başladım :-((( Müthiş adaptasyon sorunu çekiyorum... Tatil ne kadar uzun olursa olsun asla yetmiyor insana... Parça parça tatil yapmak çok daha iyimiş...önce ailecek 1 hafta tatil yaptık sonra bir hafta sonu Akçakoca kaçamağı veee yine Adrasan...Bu sefer kuzenlerle, çoluk çombalak tam 23 kişilik bir akraba grubu, oldukça keyifli bir tatil oldu, 1. geleneksel kuzen tatili oldu da denebilir:-))) Ama burdan herkesi uyarmak istediğim bir konu var, Adrasan'da Adrasan Otel ve Çizmeci Otel'den uzak durun. İki otelin de sahibi bir karı koca (Tuğba Hn. ve eşi) telefonda taahhüt ettikleri hiç birşeyi gerçekleştirmeyen, oldukça kotü bu oteller eğer ön ödeme yaptıysanız bi güzel paranızın da üstüne yatıp sizi ortada bırakıyorlar...Gerekli tüm şikayetleri yapacağız elbette ama herkesi bu oteller ve gaspçı sahipleri konusunda uyarmak istedim, siz de çevrenizdekileri uyarın ki tatilleri rezil olmasın, neyse ki biz paramız yanmasın derdiyle o berbat otellerde kalmadık da kötü bir sürprizle başlayan tatilimiz harika bir biçimde (tabi ki başka bir otelde) devam etti. Tüm personeliyle bizi memnun etmek için uğraşan ve en iyi şekilde ağırlayan (hatta bizimle dans edip,halay bile çektiler:-)) Ford Otel'e teşekkürlerimi sunuyorum:-)
Şimdi de gözümü bayram tatiline diktim :-) Hani emekliliğim gelmiş olsa emekli olup bir sahil kasabasına yerleşeceğim, o derece yani...
Neyse, öncelikle herkese hayırlı ramazanlar dileyerek gelelim pasta olayına... 1 aylık iznim süresince elbette boş durmadım yeni pastalar da yaptım ama başta tembellikten sonra laptop'un arızalanmasından, ki şimdi yine arızalandı, tatil boyunca blogumu güncelleyemedim... Pastalarını yayımlayamadığım herkesten özür diliyorum...Laptop'um tamir olur olmaz resimlerime ulaştığımda peşpeşe hepsini yayımlayacağım...
Bu pastayı ise taaa Mayıs ayında taslak olarak kaydetmişim, bir türlü yayımlayamamışım:-)

Canım arkadaşım Vildancığımın eşine evlilik yıldönümü sürpriziydi bu pasta...Aslında önce içi portakal dolu bir sepet yapacaktık, zira sevgili eşi Uğur da bir çok erkek gibi romantik bir hediye yerine faydalı hediyeler alma taraftarı:-))) "Bir kasa portakal alayım hepbirlikte yiyelim çiçeğe falan ne gerek var" tarzında... Ama canım arkadaşım kıyamadı eşine, "portakal olmasın, hem de bak bu iş böyle yapılır mesajı da veririz" diyince ben de sepetin içini kalplerle doldurdum, dünya tatlısı ikizleri için de sevdikleri renklerde ( Meriç yeşilci, İdil pembeci) kalpler hazırladım...Vee günü anlam ve önemi belirten ve pastayı tamamlayan bir cümle yazıp olayı tamamladım; "Yaşam sepetinde aşkımızın meyveleriyle birlikte nice yıllara"...

Canım arkadaşıma tüm ailesiyle birlikte nice mutlu seneler diliyorum...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

oncelikle hosgeldin canim
evet nekadar tatil yaparsan yap yetmiyor insana:))

pastan harika otesi gorunuyor
ellerine emegine saglik

bakmaya doyamadim...

www.yenitadlar.blogcu.com

Sevil Şahin dedi ki...

HOŞ GELDİN SEFALAR GETİRDİN CANIMMM
MÜKEMMEL OLARAK GELMİŞ BELLİ SAHANESİN
CANIM PARALARI YANANLARA GECMİŞ OLSUN MALESEF BU SEKİLDE GASPÇILAR COK

Hülya dedi ki...

Hoşgeldin Sibel'ciğim,
Öncelikle pasta harika olmuş yine ellerine sağlık.
Tatil konusuna gelince....parça parça da olsa bir seferde de kullanılsa 365 gün çalışıp 30 gün izin yzpmzk haksızlık (!) bence de...
Sen bayram tatiline göz diktin ben emekliliğimi hesaplamaya başladım...
Kısa tatiller kesmiyor beni artık ben emekli olmak istiyorum.
Sağlıklı güzel günlere, sevgiler Sibel'ciğim.

sibellebutikpasta dedi ki...

Hoşbulduum:-)) Güzel sözlerinize teşekkürler...Hülyacım ben kaç senedir hesaplıyorum emekliliği de yaştan kurtaramıyorum ki :-((

Neşeli Sesler dedi ki...

Hoşgeldin Sibooşşş:)
Özledik muhteşem pastalarını

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım sen de hoşgeldinnnn, o kadar mahcubum ki sana karşı ilgilenemedim diye... Utancım da arayamadım ama daha fazla dayanamadım geçenlerde aradım açmadın, bari buradan yazayım dedim. Kırılma bana nolur evi falan taşıdım iş de yoğun biliyorsun beni anlayışla karşılayacağını umarım canım.

Sevgiler,
Evren

Betül İnce dedi ki...

Yaaa siz beni çatlatacak mısınız, giden var gidemeyen var :)
Hoşgeldin Zübeyde'ciğim, ne güzel olmuş yine bu pasta.
Görüşmek üzere.

MMO dedi ki...

Sibelcim,
Öncelikle tavsiyelerin için çok teşekkürler. Ben Adrasana hiç gitmedim, gidersem tavsiyelerini değerlendireceğim canım.
Benim de aklım tatilde hala. Eylül sonu bi Antalya yapmak istiyorum ben de. :)
Vee son olarak, pastan gene çok güzelmiş olmuş Sibelcim. Çok şık valla.
Sevgiler.. :)

Selcen Şenocak dedi ki...

ahhh tatilllerrr çabuk bitmese ne olur kii:) hoşgeldin canım ellerine sağlık pastada her zamanki gibi nefisssss öpüyorum

sevdamavisi dedi ki...

ooooy oyy oyyyyy. harikasın sibel. öpüyorum

müjde dedi ki...

Çok cici olmuş, bayıldım.Ellerine sağlık.

gülru dedi ki...

bu pastanın tadına bakmak için her türlü numarayı yaptık ama vildan bana mısın demedi :)))

ellerine sağlık pastacım;nefis bir görüntüsü vardı.

vildan ve uğur'a da tekrar mutlu bir hayat diliyorum

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails