25 Nisan 2011 Pazartesi

CAİLLOU PASTASI-1 VE KURABİYELERİ

     Artık Caillou pastalarını yayınlamaya başlamanın zamanı gelmişti, işte 1 numara... Bu pastanın sahibi küçük Hanım'ın adı da Duru... Seçil Hanım'ın kızı Duru için geçen sene Gece Bahçesi temalı bir pasta hazırlamıştım. Geçen seneki pastasını görmek için lütfen buraya tıklayın. Gece Bahçesi karakterlerini Duru sayesinde tanımıştım, sonrasında defalarca bu karakterlerle haşır neşir olmuştum...
     Bu sefer de Duru beni Caillou ve ailesiyle tanıştırdı ve aynı şekilde Caillou pastalarının devamı geldi... Minik Duru'nun bu anlamda gerçekten farklı bir uğuru var :-)))
     Bir yaş daha büyümenin olgunluğuyla Duru aylar öncesinden pastasının nasıl olacağına karar vermiş, "bu sene de "Caillou pastamı almaya gideriz", "Eve gelirken yine kapağını açar bakarım", "Pastamı herkese ben dağıtacağım" ..... diye bir dolu hayal kuruyormuş. Seçil Hanım Duru'nun tüm aileyi eksiksiz istediğini söyleyince, ben de onları  ma aile pikniğe göderdim...
     Parti şapkalı Caillou kurabiyeleri de Duru'yu mutlu eden ayrıntılar arasında yerlerini aldılar.
   Ve benim için en özel an; geri bildirim maili...Seçil Hanım'dan yine beni çok mutlu eden bir mail adım:
"Duru "Caillou" pastasını gördüğünde gözlerindeki mutluluğu kelimelerle anlatmam imkansız diyebilirim. Doğumgününden önceki gece anneannesinde kaldığı için Duru bu sene pastasını almaya gelemedi. Biz de sabah o eve gelmeden evi süsledik, hazırlık yaptık. Bütün Cumartesi gecesi ve pazar sabahı anneannesiyle dedesine pastasını sormuş. Biz babasıyla pastayı alıp eve dönerken "pastam olmuş mu?", "nasıl olmuş?" diye bana telefon etti. Çok merak etmiş. Pazar günü öğleden sonra kapıdan girer girmez "pastam pastam" diye mutfağa koştu. Dediğim gibi, pastayı gördüğü anki mutluluğu kelimelerle anlatamam. Önce yüzünde bir gülümseme ve şaşkınlık ifadesiyle pastaya baktı. Sonra da başladı incelemeye. Size söz ettiğim gibi, Duru detaylara çok dikkat eden bir çocuk. Giydikleri kıyafetlerin renklerini, piknik örtüsünü, uçurtmayı, önlerindeki tabaklardaki pastaları tek tek inceledi. Hatta akşamı beklemeden tabaklardaki minik pastalardan yedi :)) Akşam pastayı misafirlerimiz görünce hepsi çok beğendi. Zaten Duru ne izlese ailede herkes izliyor ve karakterleri öğreniyor. Onun için bilen herkes, karakterleri ne kadar benzettiğinizi konuştu. Lezzeti konusunda ise fazla söze gerek yok, yine çok güzeldi. Afiyetle yedik. Ellerinize sağlık.
Ayrıca doğumgünü için hazırladığınız kurabiyeler de harikaydı. Bu kurabiyelerden ona bahsetmediğim için tam bir sürpriz oldu. Duru bunlara da bayıldı. Kurabiyeleri tabağa koyup servis yapmama fırsat vermeden kutuyla kendi elleriyle tek tek misafirlerimize verdi. "Sana yeşil şapkalı, sana turuncu şapkalı, sana mavi şapkalı vercem" diye diye herkese dağıttı. Tabi kendine her renkten ayırmayı ihmal etmedi :))
Size tekrar çok teşekkür ediyorum. En değerli varlığım kızımın hayallerini gerçeğe dönüştürmede yaptığınız katkılar için, emeğiniz ve sevginiz için.
Tekrar görüşmek dileğiyle..."


Ben de Duru'ya hayatın hep böyle güzel süprizler hazırlamasını ve yüzünü güldürmesini diliyorum....

1 yorum:

mavii dedi ki...

harikasınız bayıldım resmen ellerinize saglık sibel hanım

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails