25 Ağustos 2011 Perşembe

BEYAZ GÜLLÜ NİŞAN PASTASI-2

 
    
     Neslihan Hanım, nişan törenleri için farklı modelleri değerlendirdikten sonra  dikdörgen ve üzerinde beyaz güller olan bu pastada karar kıldı...Bu pastanın yuvarlak ve iki katlı modelini daha önce yayınlamıştım, o pastaya  burdan bakabilirsiniz.

       Kimi zaman bir kaç telaş üst üste gelir, her yere yetişmeye, yetiştirmeye çalışırsınız...ama ne kadar uğraşsanız da bazen unutulan bir şeyler mutlaka çıkar. İşte bu pasta da öyle bir yoğunluk içinde hazırlandı, vaktinde teslim edildi, ama maalesef fotoğrafını çekmek unutuldu :-(((  Neslihan Hanım ricamı kırmayarak bana nişanda çekilen fotoğraflardan birini gönderdi. Neyse ki pasta tamamen beyazdı da fotoğraftan diğer görüntüleri temizleyip sadece pastanın görüntüsünü bırakabilmeyi başardım...İşte bu yüzden bu pastanın maalesef tek bir fotoğrafı var...

     Neslihan Hanım'ı ve nişanlısını tekrar kutluyor bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

1 yorum:

gülru dedi ki...

ben diyorum sana uygun bir rakama resimleri çekerim,ajandanı ayarlarım,seni asiste ederim diye;bak böyle güzel pasta sadece tek resimle kaldı
dilerim mutluluk getirir bu pasta onlara

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails