13 Kasım 2009 Cuma

CANLARIMIN 11 YAŞ PASTASI

Herkese merhaba...Daha önce kurabiyelerimin doğum günlerini kendi aramızda kutladığımızı pastalarını yayımlamak için arkadaşlarıyla yapacakları kutlamayı beklediğimi söylemiştim. Malesef o kutlamayı bir türlü yapamadık, aksilik aksilik üstüne...Son olarak da bu haftayı hasta geçirdiler:-( Önce oğlan ateşlendi, üşütmüştür diye düşündüm ama sabahına kuru kuru öksürük de başlayınca panikle hastanede aldım soluğu. Hastaneye giderken "maskesiz gitmem" diye tutturdu bizimki, sanki kıtlık zamanı da maske en elzem malzeme... kaç eczaneye baktım yok...Sonunda birinde buldum...Doktor 3 gün gözlemleyelim deyip sadece ateş düşürücü verdi, hasta ağır olmadıkça test yapılmıyormuş. Bu nasıl bişeydir anlamadım, hasta ağırlaştıktan sonra teşhis konsa ne olacak...
3 günü atlattık tamam derken bu sefer kız ateşlendi...1 haftadır perişanız anlayacağınız. Okulları bir hafta tatil ettiler ne oldu? sonraki hafta hasta oldular, şimdi ortalıkta farklı farklı spekülasyonlar dolaşıyor; yok okullar 1 hafta tatil 1 hafta ders olarak devam edecekmiş, yok 2 ay okulu kapatıp yazın ders yapacaklarmış, bu seneki eğitimden bir şey beklenmesinmiş... Siz de SBS'de birşey beklemeyin o zaman bu çocuklardan. Okulları tatil edince çalışan anneler ne yapacak, onlara da resmi izin verecekler mi?...

Of nasıl dolduysam pasta arada kaynadı gitti...Arada böyle köşe yazısı kıvamında yazasım tutuyor işte, neyse toparlıyorum artık; bu pasta da kurabiyelerimin doğumgünü pastası, umarım yakın bir tarihte gecikmeli de olsa arzu ettikleri gibi arkadaşlarıyla doğumgünü kutlamasını ve hayallerindeki pastaları yapma imkanım da olur.
Sizlerle paylaşmak için sabırsızlandığım çok güzel pastalarım var sırada, tabi bu arada ben hastalanıp yatmazsam:-)
Herkese sağlıklı günler dilerim.

4 yorum:

Hülya dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun Sibel'ciğim.
Biz sanki ayarlanmış gibi tatil olan haftada hastalandık..önce Arda sonra küçük kardeşi ben :))
Diyeceğim kendine dikkat et sonra annelere de geçiyor.
Pasta yine çok güzel olmuş nice mutlu yıllar diliyorum.
Sevgiler

arzumcum.blogspot.com dedi ki...

pastalarınızın hepside muhteşem.renkler ve tasarımlar şahane.ellerinize,emeklerinize sağlık.
açmalar için haşhaş ezmesi kulanabilirsiniz.kolay gelsin.her zaman beklerim.sevgiler.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibelcim, çok geçmiş olsun. Her evi bir ziyaret etti bu hastalık. Biz de 2 hafta önce oğlum hastalandı. 29 Ekim haftası iyileştirip gönderdim. Bulaşma olmadı bize ama bana o panik yetti :( Gece acile götürüyordum ki, bir de üzerine kaza yaptım. Yağmur yağıyordu o hafta, yol kaygan. Araba kaymaya başladı, direksiyon hakimiyetini kaybettim ve virajlı yolda köprü durdurdu beni :) Allah beterinden esirgesin, oğlum da iyi araba da şimdi. Panik çok kötü, kendi adıma çok takmıştım haberlerde söylenilenleri çok panik oldum.
Sizede geçmiş olsun canım..

Organizasyonlar durdu bu arada hastalık sebebiyle :) Pınar'ın sayfasına bir uğrasana, randevu yeride değişti :))

Sıcak paylaşımlar-Aysel dedi ki...

Aman çok geçmiş olsun Sibelciğim... Biri hapşursa korkar olduk :( Kuzucuklarına uzun upuzuuun mutlu yıllar.. Sevgiyle öpüyorum...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails