9 Kasım 2009 Pazartesi

2 KATLI 1 YAŞ PASTASI

iyi bir hafta dileklerimle yeniden merhaba. Bugün minik Erdem'in ilk yaş pastasıyla selamlıyorum sizleri. Temmuz ayından beri yayımlanmayı bekleyen bu pastayı daha fazla bekletmeye gönlüm razı olmadı...
Esra Hanım bir çok ilk yaş annesi gibi oğlunun ilk yaş doğumgünü için oldukça heyecanlıydı, bana beğendiği birkaç pasta fotoğrafı gönderdi, ben önerilerde bulundum, öyle mi olsun böyle mi derken sonunda gözüyle gördüğü bir modelde karar kıldı. E kolay değil tabi olmayan birşeyi gözünde canlandırmak, ben anlatıyorum ama benim kafamdakini onun aynen hayal edebilmesi zor. Biraz da titiz olunca gördüğünü seçmeye karar verdi ve cakesbysugargirl' ün bu modelinde karar kıldı

Üstündeki beneklerden 1 şekline kadar aynısı olsun istedi. Olsun olmasına da benim de farklı bişeyler yapmam lazım, içime sinmez ki aynısını yapmak...

Başladım figürleri yapmaya, uçak, tren, araba... Yok olmaz benden bişeyler olmalı mutlaka...

Artık klasikleşen mumlarımdan birini tasarlayıp oturtuverdeim pastanın kenarına, egzoz dumanı da uçtu uçtu hoooop Erdem yazıverdi pastanın kenarına...Oh be hiç değilse mumluk ile imzamı attım ben de :-))) Minik Erdem'e nice mutlu, uzun, sağlıklı yıllar diliyorum.

5 yorum:

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Eline sağlık çok güzel bir pasta yapmışsın yine...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim çok güzel cıvıl cıvıl bir pasta olmuş detaylara bayıldım ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

PASTASEHRİ dedi ki...

Sibelciğim herbiri çok güzel olmuş pastalarının . özellikle alttta ki atlı pastaya bayıldım nasıl kusursuz bir pasta bu. ellerine sağlık canım
bu arada hala görüşemedik : ))

MMO dedi ki...

Ay çok şeker olmuş Sibelciğiiim. Ellerine sağlık. E farkın da belli olsun biraz, di mi şekerim? :)
Çok sevimli olmuş mumluk, egzos fikri de şahane, hehehe :)
En kısa zamanda görüşmek üzere..
Sevgiler :)

Selda'nin Sevdikleri dedi ki...

Sibelciğim harika şeyler yapıyorsun. O kadar güzel görünüyorlar ki, buradan uzanıp yemek istiyorum. Ellerine, emeğine sağlık. Keşke istanbula ulaşabilsen de biz de yararlanabilsek kolayca.
Sevgiler...
Selda

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails