29 Aralık 2009 Salı

TRANSFORMERS PASTASI VE MUTLU YILLAR

Koca bir yılı daha bitirirken yeni yılın herkese sağlık, mutluluk, huzur, barış ve başarı dolu günler getirmesini diliyorum. 2009'un son günlerini tüketirken candostum Burçikimin (nam-ı diğer Burçak :-)) minik oğluşu Egeciğimin doğumgünü pastasıyla selamlıyorum hepinizi.Ege'nin ikizi Ada'nın pastası ise yeni yılda sizlerle olacak:-) Egeciğim sevgili Banu'nun blogunda transformers pastasını gördüğünden beri o robotu istiyormuş. Her ne kadar aynısını yapmamayı kabul ettirmeye çalıştıysam da Ege gördüğünü istemekte kararlı olunca ben de mecburen Banu'nun affına sığınarak robotunun ve arabalarının benzerlerini hazırladım Ege için, ama Transformers'ın sarı Camaro'sunu eklemeden de yapamadım doğrusu...
Alev alev pastanın üzerindeki arabalar çocuklar tarafından kapışıldı...

Egeciğime bir ömür boyu mutlu, sağlıklı ve başarılı günler diliyorum. O güzel gözlerin hep gülerek baksın, yüzünden o çapkın gülüşün hiç eksik olmasın:-)

9 yorum:

Hülya dedi ki...

ELLERİNE SAWĞLIK SİBEL'CİĞİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ GERÇEKTEN..

şeker pasta dedi ki...

Sibelciğim ellerine sağlık canım çok güzel olmuş....
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle..Mutlu Yıllar...

Neşeli Sesler dedi ki...

Canımmm iyi seneler:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibelcim, yeni yılda çok güzel çalışmalara imza atacağını biliyorum. Ailen ile birlikte başarı,sağlık, mutluluk, huzur dolu bir yıl diliyorum canım.Herşey gönlünce olsun. Biliyorum şu saatte eğlenmektesin, iyi eğlenceler MUTLU YILLAR :)

Yemekbahane dedi ki...

Elinize sağlık, mutlu seneler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim çok güzel olmuş bayıldım :)))

Sevgiler,
Evren

gülru dedi ki...

ahhh ah o pastanın üzerindeki arabalardan bir tane aşıramadım ki :(

Jimmy Simpson dedi ki...

I don't know which language it is !! but images are looking great
Regards,
Jimmy Simpson
wedding cakeWriter

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails