19 Eylül 2011 Pazartesi

SATRANÇ PASTASI

      Zeynep Hanım'ın babası için hazırladığım süpriz doğumgünü pastası ile yeniden merhaba...Daha önce Zeynep Hanım'ın eşi Ufuk Bey için "Bir kelime bir işlem" pastasını hazırlamıştım. Zeynep Hanım daha sonra  satrança meraklı olan babası için süpriz bir pasta istedi.
      Ne yalan söyleyeyim ben satranç oynamayı bilmiyorum, evde satrançtan anlamayan tek kişiyim de diyebilirim :-(  Bu yüzden  gelişigüzel yerleştirmeyeyim diye taşları yerleştirmek için Zeynep Hanım'dan  yardım istedim ve onun gönderdiği resme göre yerleştirdim :-))
      Zeynep Hanım'ın sevgili babasına sağlıklı uzuun ömürler diliyorum...

5 yorum:

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım arkadasım ellerıne saglık .Kocaman sevgıler benden sana..

Znp dedi ki...

Elinize sağlık Sibel Hanım süperdi pastamız :)

Unknown dedi ki...

Canim hayirli aksamlar ellerine emeklerine saglik tek kelime mükemmel görünüyor .

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim ellerine sağlık harikaaaa bir çalışma olmuş.

Sevgiler,
Evren

gülru dedi ki...

insanın satranç öğrenesi geliyor
ellerine sağlık

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails