5 Şubat 2011 Cumartesi

MELEK PASTASI VE MELEK KURABİYELER

Nuray Hanım'ın minik meleği Derin'in 2. yaş pastası ile yeniden merhaba...Yayınlanmak için bir senedir bekleyen pastayı Derin'in 3. yaşına günler kala yayınlamayı başardım:-)) Derin için 1. yaş gününde nazar boncuklu bir pasta ve nazar boncuklu kurabiyeler hazırlamıştım. Derin'in ilk pasta ve kurabiyelerini görmek için lütfen buraya tıklayın...
 2. yaş gününde Nuray Hanım melek konseptini seçmiş ve bana süslemede kullanacağı melek figürlerinin fotoğraflarını gönderdi ve pasta ve kurabiyelerin de bu konseptte olmasını istedi...

2 ayrı kutlama için iki ayrı Melek pastası ve kurabiyelerini hazırladım...
 Yeni pastalarda buluşmak üzere Derin'in doğum gününü kutluyor sağlıklı, mutlu nice yaşlar diliyorum...

2 yorum:

Eya dedi ki...

Derine nice mutlu yillar...ama pasta da sahane...sevgiler

zehra

gülru dedi ki...

minik melek'in melek pastası süper.ellerine sağlık arkadaşım.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails