18 Ekim 2009 Pazar

1 YAŞ PASTASI

Süeyda Hanım'ın kızı Sevdiye'nin 1 yaş pastasıyla yeniden merhaba. Yapmaktan çok keyif aldığım pastalardan bir tanesi de bu pasta...Gerçi keyif almadan yaptığım pasta yok gibi, ama bazı pastaları yapmak daha çok heyecan veriyor...

Bu pasta da beni heycanlandıran pastalaradan biri, çünkü minik Sevdiye annesine kavuşmak için tam 10 sene bekletmiş annesini. 10 sene bekledikten sonra gelen bebişin ilk doğungünü de elbette çok önemli bir gündü Süeyda Hanım için...Bütün ilk yaş pastaları büyük sorumluluktur ama hal böyle olunca isteristemez insan biraz daha tedirgin ve detaycı oluyor:-)))
Süeyda Hanım nasıl bir pasta istediğini bilenlerdendi, 1 şeklinde olacak, üzerinde çiçekler ve balonlar olacak ve de minik Sevdiye gibi kara saçlı kara gözlü bir kız oturacak pastanın üzerinde...Ben de tarif ettiği şekilde hazırladım pastasını...
Minik Sevdiye'ye ailesiyle birlikte uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.

7 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Sibelim harika olmuş pasta ellerine sağlık arkadaşım.
Sevgiler öptüm.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Sibel.
1 yaş pastaları ya mavi yada pembe yapıyorlar.Bence beyaz çok şık olmuş.Sevgiler.

gülru dedi ki...

1 yaş pastası kadar güzel bir ömür diliyorum minik hanıma :)

ellerine sağlık

sevdamavisi dedi ki...

Sibelciğim,
senin sitene girince çıkamıyorum kalbimden vuruyor. ellerine sağlık herşey muhteşem. şenlik de çok hoş geçmiş belli. sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

harikasın sibelcim pastan süper ellerine sağlık.kremşantili kekide mutlaka dene şekerim pişmanolmazsın
sevgiler

Disalce dedi ki...

çok özel bir bebekmiş...sağlıkla geçireceği bir ömür diliyorum...

pastanda harika olmuş..ellerine sağlık canım..

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim
Ellerine sağlık yine çok şık bir pasta yapmışsın.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails