22 Şubat 2011 Salı

BASKETBOL PASTASI-1

      Yeni bir haftada sağlık dileklerimle merhaba...İnsan sağlık problemleriyle karşılaşınca herşey bir anda önemini yitiriyor, klişe laf aklımızın bir köşesinde eski yerini alıveriyor "her  işin başı sağlık"... Spor yapmanın sağlıklı kalmada  etkisi de su götürmez bir gerçek diyerek lafı pastamıza bağlayıvereceğim:-))


     Bu pastayı Bahar hanım eşi Ahmet Bey'in doğumgünü için istemişti...Önce Ahmet Bey'in işi ile ilgili olarak uçak konseptinde bir pasta mı yapsakdiye görüşürken sonra Bahar Hanım Basketbol temasında karar verdi...İnternette bulduğumuz kremalı  bir modeli Ahmet Bey'in pastasına uyarladık...Fotoğrafın üzerinde link adı yer almadığından  orjinal sayfanın linkini bulamadım ve burada veremiyorum malesef. Eğer bulursam sonra ekleyeceğim...
Bahar Hanım'dan gelen geri bildirim ise beni çok mutlu etti : "Pastaniz ha-ri-kaydi. Hepimiz bayildik, cok cok lezzetliydi, tadi damagimizda kaldi. Ellerinize saglik, tesekkur ederiz. Pastanizla birlikte esimin dogumgununden size bir resim yolluyorum : )"


  Ahmet Bey'e Bahar Hanımla birlikte sağlıklı mutlu nice seneler diliyorum...

3 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

her zaman ki gibi süper olmuş arkadaşım ellerine sağlık :)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika bir pasta olmus yine ellerinize saglik. Ben bayiliyorum bu degisik fikirlerinize.
Sevgiler...

Gezi/yorum... dedi ki...

Pastanelerdeki pastalara gözümüz alıştığı için böyle sanat eseri gibi pastalar görünce içimiz bir hoş oluyor :)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails