18 Kasım 2011 Cuma

PEMBE GÜLLÜ NİŞAN PASTASI-1

      Kutlanan her gün özeldir, kıymetlidir, ama bazı günler vardır ki hayatta bir kez yaşanır ve daha özeldir...Nişan ve düğün günleri de bu günlerdendir. Belki bu yüzden, belki farklı bir enerjisi olduğundan nişan ve düğün  pastalarını hazırlamak beni hep heyecanlandırır. Nişan evinde yaşanan telaş bana geçer sanki...
      İşte yine böyle bir heyecanla hazırladığım bir nişan pastası...Tuğba Hanım bana gelip istediği nişan pastasını tarif ederken öyle enerji doluydu ki aynı enerji hazırlık sürecinde bana geçmişti sanki :-))
     Tuğba Hanım benim daha önce hazırladığım beyaz güllü düğün pastasını  çok beğenmiş ama biraz renk katılsın istiyordu, ben de bu sefer gülleri pembeden beyaza geçişli olarak hazırladım. Çok içime sinen, düğün pastası kıvamında güzel bir pasta oldu. Tuğba Hanım'dan aldığım teşekkür telefonu bu görüşün sadece bana ait olmadığını kanıtlıyordu :-)))
Yeni nişanlı çifti bir kez daha kutluyor, mutluluklarının bir ömür boyu sürmesini diliyorum...


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik sevgili arkadasim... Pastan gercekten cok zarif olmus... Bir gül hayrani olan ben, seni bu basarili güllerin icin ayrica kutluyorum... Sevgilerimle,

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim ellerine sağlık canımm güllerin de çok şık pastan da çok teiz bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.

Sevgiler,
Evren

lalelimutfaklar dedi ki...

cok guzel olmus ellerine saglik.

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Bayıldım..harika olmuş ellerine sağlık

kimsiniz dedi ki...

pastalariniz mukemmel hepsi birbirinden guzel, çok yeteneklisiniz masaAllah :))

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails