14 Temmuz 2009 Salı

WINNI THE POOH PASTASI-1


İşte karşınızda minik Zeynep'in 1 yaş pastası... Nihayet resimleri ekleyecek ve iki satır yazacak vakit buldum (aslında bulamadım, şuan saat gece yarısını geçmiş durumda...) Nihayet son haftaya girdim, bu hafta sonunda izne ayrılıyorum ve ver elini tatiiilll...Artık kimse tutamaz beni...


Zeynep'in annesi Nesligül Hanım için cupcake ineklerini hazırlamıştım biliyorsunuz (cupcake ineklerine burdan bakabilirsiniz) Onlar Nesligül Hanım'ın doğungünü sürprizleriydi, bu sefer Nesligül Hanım minik kızı Zeynep'in ilk doğumgünü için özel bir pasta yaptırmak istedi...


Doğrusu ne istediğini bu kadar iyi bilen biri daha olmamıştı:-)))) pastanın kenarındaki çiminden iyorun (nam-ı diğer eşek) oturuşuna kadar hayalindeki pastayı tarif etti: bulutlar olacak, alt kat yeşil olacak, çiçekler büyük olmayacak, eşeğin kulakları düşük olacak, arılar da olacak, ağaç da ....


Mümkünse Tiger bal kavanozuna düşecek...Hay hay hemen itekleyiveririm kafa üstü çakılır bal kavanozuna...Çimler de dal dal olur, çiçekler de minik minik...

Piglet de çiçekten çiçeğe uçan arıları uzanıp keyifle seyreder...

Ve her pastamda olduğu gibi şeker hamurundan tasarlanmış bir mumlukta ilk yaşı ifade eden tek mum pastanın köşesinde yerini alır...


Uzun zamandır Winni the Pooh karakterleri olan bir pasta çalışmak istiyordum...Gerçekten tahmin ettiğim gibi çalışması çok keyifli ve eğlenceli bir pasta oldu...ama mühim olan Nesligül Hanım'ın beğenmesiydi...O'ndan gelen mail ise keyfimi bir kat daha artırdı; "
"Merhaba Sibel Hanım,
Pastamız için tekrar çok teşekkür ediyorum...Pasta gelmeden önce kuzenlerime ve çevremdeki herkese (evet bir hafta boyunca baydım milleti!) pastanın nasıl olacağını anlatıp duruyordum....Ama pasta geldiğinde herkesin ağzı açık kaldı, kimse bu kadarını beklemiyodu, tabi ben de.....Hayalimdeki ve tarifimdeki pastaya bu kadar yakın olması beni gerçekten çok mutlu etti, tebrik ediyorum...Bu arada başınıza epey iş açacağım sanırım, herkes telefonunuz aldı!!!! Hatta pastayı blogda gören bir arkadaşımız da kızına pasta yaptırmak istiyor size, gönül rahatlığıyla siparişini ver pişman olmayacaksın dedim...
Ekte size Zeynepin pastasına kitlenmiş haldeki fotosunu gönderiyorum, yüz ifadesine bakar mısınız? O bile hayran kaldı:)))
Tekrar çok çok teşekkürler
Nesligül"
Mailde adı geçen blog benimki değil elbette, ben sallana dururken partide çektiği resimleri ertesi gün blogunda yayımlayan Pınarcığımın blogu...

Ve bu da annesinin bana gönderdiği resimde Zeynep ve pastası...ve tabi ki nazara karşı Zeynep'e kocamaaaaan bi maşallah...

Doğrusu pasta dolabımdan çıktığında dolapta kocaman bir boşluk kaldı, hatta Pelin pastayı vermeyeyim diye bana para bile teklif etti:-)))) Üstüne figürler yerleştirmesem de onlar için de bir pasta hazırlayarak gönüllerini aldım elbette, ne de olsa eleştirileriyle en büyük yardımcım çocuklar:-))))
Minik Zeynep'in doğum gününü bir kez daha kutluyor nice mutlu yıllar diliyorum...

15 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibel'ciğim bütün övgüleri hak eden harika bir pasta olmuş... Nesligül Hanım haklı başına çok iş açar bu pasta çooookkk :) Ellerine sağlık...

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Ellerine sağlık çok güzel olmuş pasta bayıldım.
Figürler muhteşem...
Mutlu tatiller dileğiyle
Sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

pastası ve zeynep harika görünüyorlar:)

emeklerine sağlık canım kusursuz bir pasta olmuş.

İlker Ergin dedi ki...

He he ben bu pastayı görmüştüm önceden:)))))
Canım ellerine kollarına sağlık.Harikaaaaa......Haydi artık tatile...Çok çok öpüyorum...

sarımutfak-hande dedi ki...

pasta şahane ellerine sağlık
iyi tatiller cnm

Betül İnce dedi ki...

Sibellllllllll makinada da çok güzeldi ama burada boyut büyüyünce muhteşemliği iyice çıkmış, ellerine sağlık.
Ama Pelin'in teklifini de çok tuttum.
İyi tatiller.
Öpüyorum.

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Dediğim gibi Nesligül gerçekten de mest olmuş değil mi? :)
Buradan hem sana, hem arkadaşıma, hem de Zeynepciğe maşallah!
En kısa zamanda görüşmek üzere.
Ben de tatile gidiyorum bu arada. Bize de iyi tatiller şekerim! :)
Sevgiler
Pıno :)

Unknown dedi ki...

Sibelcigim pasta cok şık olmus canim ellerine saglik minigin de dogum gunu kutlu olsun.

sevgilerimi biraktim.

meleginmarifetleri dedi ki...

Blogşörüm sen aştın vallahi artık iş olarak pasta tasarım olayına gir derim yani bu kadar olur harika olmuş bayıldııııım.
Ah bende bir şeker hamurunu elime alıp şööööyl bir figür yapabilsem ahhahhhh.
Ellerine sağlık.
İyi tatiller desemmi şimdiden.
Sevgilerimi yolluyorum.
Öptüm by.

sevdamavisi dedi ki...

Sibelciğim,
yine harikalar yaratmışsın. gözüm kaldı . ellerine sağlık canım.öpüyorum

gülru dedi ki...

artık sana söyleyecek bir şey bulamıyorum.sadece alkışlamak geliyor elimden

Adsız dedi ki...

Merhaba Sibel Hanım,
Postunuz tam benim tatilde oldugum doneme denk gelmiş ve yeni gördüm inanaır mısınız? Emeğiniz ve güzel yorumlarınız için çok teşekkürler..BU arada o gün telaştan pastamızın ayrıntılı fotolarını çekememiştim, izninizle fotolarınızı bilgisayarıma indiriyorum....Sevgiler...Nesligül

cerenoz dedi ki...

Ben pastayı yakından gören ve hatta inekli cupcakeleri teslim alan kişi olarak diyorum ki pastanın lezzeti de görüntüsü kadar güzeldi.. Tekrar ellerinize sağlık...

Betül İnce dedi ki...

Hu hu.... hoşgeldin, hani yeni pastalar?
Bu arada bir tel yeterli biliyorsun, ben artık kaplumbağa gibi hep aynı yerdeyim, yani hemen hemen :)

Öpüyorum.

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle... Selam ve sevgiler canım.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails