5 Aralık 2011 Pazartesi

ASLANLI 1 YAŞ PASTALARI VE KURABİYELERİ

ASLANLI  PASTA- 1
      Konsept olarak birbirine yakın iki pastayı yine birlikte yayınlıyorum...Birinci pasta Sonay Hanım'ın dünya tatlısı ikizlerinden Yusuf Kaan'ın Aslanlı pastası...Sonay Hanım, tam bir aslancık dediği oğlu için böyle bir pasta, tam bir kedicik dediği kızı Ayşe Simay içinse Hello Kittyli bir pastada karar kıldı... Aslanlı pastaları bir arada yayınlamaya karar verince Ayşe Simay'ın pastası ve kurabiyeleri bir sonraki posta kaldı...
Yusuf Kaan için hazırladığım aslanlı kurabiyeler...
      Sonay Hanım'ın Yusuf Kaan ve Ayşe Simay'ın pastaları ile çekilmiş footğraflarını içeren mailinde pastalarına ilişkin görüşleri de yer alıyordu : "Merhaba Sibel Hanim,
Size cok ama cok tesekkur ediyorum... Pastalar ve kurabiyeler o kadar guzel olmus ki bayildim resmen :) Aslanli kurabiyeler tahminimden cok daha guzel olmus... Hepsi de harikaydi, herkes cok begendi... Tekrar ellerinize ve yureginize saglik!
Size kuzularimin fotograflarini gonderiyorum... Onlar da hayatlarinda ilk kez tatli birsey yemis oldular.. Dogum gunleri diye kiyamadim yedirdim.. Yildizlari ozellikle afiyetle yediler :)
Gorusmek uzere tekrar,
Sevgiler,


Sonay."

Fotoğraflarını bir sonraki postta yayınlayacağım ikizlerin yeni yaşını tekrar kutluyor mutlu bir yaşam diliyorum...

ASLANLI PASTA -2
      Aslanlı 1 yaş pastalarının ikincisi ise Ayşe Hanım'ın oğlu Selim'in 1 yaş pastası...Ayşe Hanım Selim'in pastasında  Aslan ve 1 figürüyle birlikte1 yaşına kadar seyrederek büyüdüğü  dönencesinde yer alan hayvan figürlerinin pasta üzerinde yer almasını istemişti...Böylece dönencede yer alan figürler pastanın etrafını kapladı... 

Selim'e ömür boyu mutluluklar dilerim...

3 yorum:

kimsiniz dedi ki...

ne kadar sirin olmus, civil civil, ellerine saglik canim :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Özellikle kurabiyelere bayıldım.Ellerine sağlık canım. Cumartesi akşamı geliyoruz Ankara'ya sanırım 1 hafta falan kalacağız var mı buralardan bir isteğin.

Sevgiler,
Evren

Sonay dedi ki...

Sibel Hanim,

Okadar yogun geciyorki ikizlerle hayat, bu postu daha simdi gorebiliyorum! Burdan tekrar cok tesekkur ederim, bir dahaki dogum gunlerinde gorusmek uzere! Sevgiler...
Sonay.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails