12 Mart 2009 Perşembe

DERİN PASTA

Pastanın adına bakıp bu nasıl pasta diye merak ettiniz değil mi:-)))) Pastamıza adını veren şekli değil, pastanın sahibi minik hanımefendi:-) Bu seferki bir yaş pastamız minik Derin'in pastası...


Araya bi defne yaprağı bir et şeklinde bir pasta bir tarif devam ediyorum:-))))
Derin'in annesi Nuray Hanım doğum günü süslemelerinin nazar boncuklu olacağını, pastanın da bu temaya uygun ama abartısız, sade ve şık bir pasta olmasını istedi ...Ve ortaya bu pasta çıktı...

Uğurböcekleriyle aynı güne yetişmesi gerektiğinden oldukça yorucu ve telaşlı bir haftasonu yaşadım...Yetişecek mi, ay simi fazla mı oldu, bunu bırak öbürüne devam et...Hatta kurabiyelerin bazılarını Nazım'a paketlettim de adamcağız kurdeleleri biraz aşağıdan bağladı diye söylendim durdum...Sen misin o kadar titizlenen...Yazıda bir sorun farkettiniz mi?...Evet ...o koşturmaca içinde yok fiyonk oraya mı buraya mı derken harflerden birini koymamışım:-(( Birthday olmuş birtday... Allahtan Birdday yazmamışım hehehee...Nazar bu nazar...Neyse ki Nuray Hanım pastayı o kadar beğenmiş ki bu gözünden kaçtı sanırım, övgü ve beğeni dolu cümleler dışında birşey demedi ( belki de kibarlığından açık etmemiştir, bilmiyorum:-))))

Bunlar da Derin'in doğum gününe gelen misafirler için hazırladığım kurabiyeler...Derin'e ailesiyle birlikte mutlu ve uzun bir yaşam diliyorum.

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık pasta ve kurabiyeler süper sevgiler...

Gönül dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuş..ankaraya çok kısa geldim bakanlıkta işim vardı hayatım yoksa haber vermezmiyim....sevgilerimle öpüyorum

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım ellerine sağlık.pastan harika olmuş.nazar boncuğu kurabiyelerin çok güzeller.minik Derin'e nice mutlu yıllar diliyorum.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Nefis görünüyor.Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Canım ellerine sağlık pastan ve kurabiyelerin, çok güzel olmuş oğlumu biraz daha büyütürsem bende bu tür pastaların yapımını öğrenmek için harekete geçeceğim. Ziyaretin için teşekkür ederim.Sevgiler

Adsız dedi ki...

çok zarif çok şık ellerine sağlık canım...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım Sibelım ellerıne saglık .Her yaptıgın bırbırınden guzel vallahı.Kocaman optum seni..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Bence de nazaar canım ama çok şık ve sade olmış ellerine sağlık!!!

Sevgiler,
Evren

gülru dedi ki...

pasta da kurabiyeler de harika.boşver arkadaşım;"t" siz de çok başarılısın sen.
canım arkadaşımın minik prensesine mutlu,sağlıklı yıllar yeniden.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails