18 Nisan 2011 Pazartesi

TANGA PASTA (EXTRA NAUGHTY CAKE)

    Yasaklamalarla geçen uzun sürenin ardından yeni pastalarla yeniden merhaba... Zaten resim eklemekte zaman özürlüydüm, bir de blogspotun kapanması ile bekleyen pastalar iyice arttı. Açığı kapatabilmek için artık 2-3 güne bir pasta yayınlayacağım...Ve işte ilki, öyle sansüre böyle pasta... 
      Bu sansürlük pasta sevgili eşimin süpriz doğum günü pastası...O gün 2 ayrı pasta daha yaptığımdan o kadar yoğundum ki, eşim diğer pastaları gördü ama bu pastaya sıra geldiğinde artık mutfağa bile uğramıyordu ve  böylece süprizi yapmak da kolay oldu...
      Arkadaşlarımızla buluşmaya giderken kendi elleriyle taşıdığı kutuda kendi pastası yerine bir arkadaşımızın sipariş verdiği pastayı taşıdığını sanıyordu. Pastamız masaya geldiğinde hem onun için hem etraftaki diğer masalar için büyük süpriz oldu...
Bu pasta Debbie Brown'un Extra Naughty Cakes adlı kitabının kapağındaki pastanın bir benzeri...Birkeç pasta modeli seçmiştim ama arkadaşlarım oybirliğiyle bu pastada karar kılınca ben de onları kırmadım ve bu pastayı hazırladım...
   Eşim için daha önce hazırladığım pastalara buraya ve buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.
İYİ Kİ VARSIN, SENİ ÇOK SEVİYORUZ,
 DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN...

5 yorum:

emel dedi ki...

sibelcim harika ve de çok sexy bir pasta olmuş, eline sağlık! yemesi de ayrıca keyifli olmuştur :)))

sibellebutikpasta dedi ki...

Emelcim valla keyifli oldu, o kadar ki yarı parçayı da yan masada doğumgünü kutlayanlara yolladık "siz göndermeseniz biz saldıracaktık valla" dediler :-))))

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Sibelcıgım pastana bayıldım canım.Ellerıne saglık benım becerıklı arkadasım.Optum..

sibellebutikpasta dedi ki...

Teşekkürler Özaycım...

Betül İnce dedi ki...

Evet, rota önemli de, sapmaya neden olacak bir yalnızlıksa arkanı dönmek daha iyi.
Pastayı da çok beğendim bu arda :)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails