11 Kasım 2011 Cuma

BABY SHOWER PASTALARI

BABY SHOWER PASTASI (2)

     Öncelikle herkesin geçmiş bayramını kutluyorum...Bugünkü pastalarım Münire Hanım için hazırladığım baby shower pastaları...Aslında yapım sırası olarak çok yeni olmalarına rağmen özel durumları nedeniyle yayın sırasını öne aldım, zira bir kaç güne kadar Münire Hanım bebeğine kavuşmuş olacak:-))

     Münire Hanım bir kız bebek bekliyor ve adı da Esma olacakmış...Bu yüzden iki pastasında da Esma bebeğin adını yazdık...
     Birinci pastamızda Münire Hanım'ı figürleyip çamaşır ipine asılı bebek eşyaları ile süsledim pastayı ve tabii bir de pembe bebek arabası...

BABY SHOWER PASTASI (3)

     İkinci pasta için oldukça kısıtlı zaman vardı, ben de  pastayı uyuyan Esma bebek ve bebek gereçleri ile süsledim...


    Ne güzel, ne tatlı bir telaştır yuvaya yeni katılacak minik bebeği beklemek...Münire Hanım'a Esma bebekle birlikte güzel, sağlıklı, mutlu, uzun bir yaşam diliyorum...

3 yorum:

Petrl dedi ki...

Hayirli cumalar..ellerinize saglik cok tatli görünüyorlarr..
sevgilerimle Hatice
blogguma ugurarsaniz cok sevinirimm:)

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim
Yine son derece ayrıntılı ve özenli bir çalışma...
Her bir ayrıntı tek tek düşünülmüş, ellerine sağlık.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Merhabalar Sibel hanım,
Kızımız Esma dunyaya geldi ve bir yaşına da girmek uzere!
Enfes pastalariniz hep hatrımızda ve gorenler de cok begenmislerdi :)

En kısa zamanda sizlerle 1. yas pastası icin gorusmek uzere :))

Munire Ozbilen

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails