30 Aralık 2010 Perşembe

YILBAŞI PASTASI VE YILBAŞI KURABİYELERİ

      Yeni yıla günler, hatta saatler kala , hatta  tam olarak 46 saat kala herkese merhaba...Yeni yıla girmeden yılbaşı pastalarımdan birini yayınlamayı başardım :-)) Bu pastayı Hollanda'dan tatil için Türkiye'ye gelen arkadaşımız Zeynep'in Peyzaj Mimarlığı'ndan dönem arkadaşları için düzenlediği yılbaşı partisi için hazırlamıştım. Yılbaşı gelmeden yılbaşı pastası nasıl olur demeyin parti Christmas günüydü, yeniyıl partisi değildi:-)))Aslında Christmas gününe denk gelmiş bir Peyzaj Mimarları davetiydi...Herneyse detaylarda boğulmanın lüzumu yok :-)) Sevgili Zeynep'e muhteşem evsahipliği için tekrar teşekkür ediyorum...
      Veee her zamanki gibi zaman yokluğundan alelacele fotoğraflanmış yılbaşı kurabiyelerim... Bu kurabiyeler de benim dönem arkadaşım olan Peyzaj Mimarı arkadaşlarım için  hazırlandı (kafa karışıklığını engelleyeyim hemen; Zeynep eşimin döneminden, alttan ders, üstten ders derken geniş bir Peyzaj ailesiyiz biz :-)))
     Son söz: Herkese sevginin ve saygının kıymetinin bilindiği, gülümseme ve kahkahanın eksik olmadığı, sağlık, huzur ve mutluluğun sarmaladığı, bol kazançlı ve lezzet dolu bir yıl diliyorum.

4 yorum:

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibel'cim bilmukabele hayatım :)
MUTLU YILLAR

Hülya dedi ki...

Sağlık, sevgi,neşe,mutluluk,şans hep sen ve ailenle olsun Sibel'ciğim.

Zeynep dedi ki...

Sibel´cim, sen bu harika yilbasi pastasi ile bize ´nefis´ bir surpriz yaptin, pastan herkesi cok heyecanlandirdi...
Blogunu yeni kesfettim, bakilacak bir suru pasta okunacak bir suru tarif, tam bir gorsel solen. Sanirim bir sure bu sayfalarda dolasacagim..
Sevgiler...
www.pranastyle.blogspot.com

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar Sibelcigim, hayirli yillar.
Pasta da harika ellerine saglik, sevgiler....

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails