13 Şubat 2009 Cuma

BARBIE BEBEK PASTASI-2

İyi bir haftasonu dileklerimle merhaba...Nihayet Cansın ve Canset için hazırladığım pastaların sonuncusuyla karşınızdayım...

Son zamanlarda yemek tariflerini biraz ihmal ettiğimin farkındayım...Resimler biriktikçe birikiyor, öyle ki, bazı tarifleri nasıl yaptığımı unuttuğum, yeniden denediğim bile oluyor. Yaparken yazma alışkanlığını yerleştirsem iyi olacak...

Bir süre daha pasta işleriyle haşır neşir olacağım sanırım, ama henüz blogumda yayımlamadığım yeni yemek tariflerime gazetedeki yemek köşemde yer vereceğim...Daha önce de bahsetmiştim; Ağustos ayından beri haftalık çıkan yerel bir gazetenin yemek köşesini hazırlıyorum, yeni, özellikle yöresel tarifleri merak ediyorsanız önümüzdeki günlerde gazetenin internet sayfasından köşeme göz atabilirsiniz (lütfen tıklayın).



Geçenlerde gelen bir mail sayesinde "Memmecim Giliği" başlıklı yazımın Truva Gezi Dergisinde yer aldığını öğrendim; gelen mail dergideki yazıma gelmiş bir yorum bildirimiydi: "Yöremin yemeği olan ciğer sarmasını almak için girmiştim .Yazdıklarınız beni çok duygulandırdı,şu anda hala ağlıyorum.Keşke yöreye göre değil de tüm Türkiyede bu adeti yapabilsek. Yozlaşan bir nesil gelmekte.DUYGULARIMI YAZMAK İSTEDİM.Size yazdıklarınız için teşekkür ederim."

Önce şaşırdım, çünkü ben bu dergiye yazı göndermemiştim...Sonra Gazetedeki bir tarifimi yayınlamak için izin istediklerini hatırladım...Demek ki o tariften sonra blogumda bu yazıyı görünce bu yazıyı yayımlamaya karar vermişler...


İnternette surf yapmak deyimi internette dağılmak olarak değiştirilmeli bence, bir yerden başlıyorsunuz sonra kendinizi bambaşka bir yerde buluyorsunuz:-)))Özellikle pastalarla ilgili sayfaları dolaşırken ondan ona, ondan ona derken tam anlamıyla dağılıyorum ben...zamanın nasıl geçtiğini farketmiyorum. Hele ki bu hatayı gece yapıyorsam ondan sonra bekle ki uykun gelsin...Artık 2, 3, 4 bazen gün ağarana kadar uyuyamıyorum...Ertesi gün bir zombi oluyorum...Bir kaç gün üstüste uyuyamayınca kronikleşmeye başlıyor, yarasa hayatı yaşamaya başlıyorum, halbuki eskiden bıraksalar rahatlıkla öğlene kadar uyurdum...

Al işte dağıldım yine konu nerden nereye geldi:-)))Biri beni durdursun yaawww:-))


Sevgili blogşörüm Melek beni sobelemiş. Bu hoş bir sobe, çünkü sadece sevdiğiniz bloglara verilecek bir sevgi ödülü bu ve Melekciğimin ödül verdiği bloglardan biri de benimkisi...

Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural varmış.

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.


Tek tek başka veren olmuş mu diye kontrol etmeden ben de 7 arkadaşıma ödüllerini gönderiyorum (başkası da gönderdiyse sevgi seli olur fena mı:-))):

  1. Maksat Muhabbet Olsun
  2. Bir tutam zencefil
  3. Sihirli Kepçe
  4. Neslihan'ın Çikolata Fabrikası
  5. Missgibi
  6. Sıcak paylaşımlar
  7. Asiye'nin Mutfağı

Hepinize keyifli bir hafta sonu dilerim...

10 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım tebrik ediyorum ödül için ve bana da yolladığın için çok teşekkürler.

pastan çok güzel olmuş,rengi ve süslemeleri harika.ellerine sağlık.dergi için çok sevindim çok güzel bir süprüz olmuş.gazete yazılarında başarılar diliyorum.tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.çok öptüm.sevgilerimle...

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Vallahi sevgi seli oldu! Harika oldu. Çok teşekkür ederim canım. Ben de seni ve blogunu seviyorum.
İyi haftasonları şeker :)

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim... Öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
ellerine sağlık canım Pastalar enfes olmuş .Bu arada yazıların için tebrikler.Başarılarının devamını diliyorum
Sevgiler

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Bir açtım bilgisayarı ki..
Ödüller almışım senden ve Sevgili Eda'dan...
Çok teşekkür ediyorum ben de sizleri seviyorum.
Pasta da harika bu arada...

İlker Ergin dedi ki...

Canım yazılarını şimdi gördüm.Çok tebrik ederim.Herşey çok güzel gidiyor.Bütün kalbimle başarılarının devamını diliyorum canım...
Ah ah beraber hayal ettiklerimizi yapabilsek,öyle sabahları zombi gibi olmayacaksın canım.Ama işte ne yapalım:((((Sen anladın onu:)))
Çok öptüm canım.Sevgiler...
Not:Bu arada pastalar müthiş.Ellerine sağlık...

bir demet feslegen dedi ki...

Canımm tebrikler.. pasta, resimdeki şirineler hepsi harikalar..
Sevgi gününü kutlarım :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık pembiş pembişşş :))) Peek güzel oluş.

Sevgiler,
Evren

rümeysaninrüyasi dedi ki...

soğuk ve karlı bir ankara sabahından sıcacık sevgilerimle ellerine sağlık tebrik ederim canım

gülru dedi ki...

kızlarımın hayallerini gerçekleştirdiğin için teşekkürler.

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails