23 Aralık 2011 Cuma

KAMYONLU TRENLİ UÇAKLI PASTA

          Haftasonuna adım adım yaklaşırken yeni bir pasta ile yeniden merhaba...Artık her pastada gecikme için özür dilemek yerine banner'a toplu bir özür mesajı mı yerleştirsem bilemiyorum...Bi gayret hergün yeni bir pasta yayımlamama, hatta toplu gösterimler yapmama rağmen bir türlü arşivi tüketemedim. Zamanında blogumu epey ihmal etmişim anlaşılan.
     Herneyse bugünkü pastamız Tuğba Hanım'ın oğlu Göktuğ'un ilk yaşına girişini kutlamak için yapıldı (geçen zaman düşünülürse yapılmıştı demek daha doğru olur ya neyse...) Tuğba Hanım Erdem'in ilk yaş pastasını beğendiği için Göktuğ için de ona benzer formatta bir pasta hazırladım. Tuğba Hanım'ın "araba yerine kamyon figürü koyarsanız oğlumuz çok mutlu olur" demesi üzerine bonibon yüklü kamyonumuz da pastada yerini aldı...Gerçekten de Göktuğ kamyonu görünce çok sevinmiş, her şey onları mutlu etmek için değil mi zaten...
     Göktuğ'un doğum gününü bir kez daha kutluyor, sağlıklı uzun bir yaşam diliyorum...

1 yorum:

Neşeli Sesler dedi ki...

Düşünüyorum daaaa bonibon yüklü kamyonu ben de görsem çıldırrırım heralde:))

Ellerine sağlık muhteşem görünüyor.:)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails