21 Aralık 2008 Pazar

PARTİ AYICIKLARI

Güzel bir bir hafta dileklerimle merhabaaa. Bloguma verdiğim uzun aradan sonra biriken tarifleri biraz daha hızlı bir şekilde yayımlamaya gayret göstereceğim. Bu arada ihmal ettiğim blog ziyaretlerimi de yapacağım innşallah:-))
Bu haftanın ilk postu Sevgili Damla'nın doğumgünü pastası.

Damla'nın annesi Seradil Hanım beni arayıp kızının doğumgünü için bir pasta istediğinde doğumgününe 24 saatten az zaman kalmıştı. Önce yetişirmi endişesiyle siparişi kabul etmemeyi düşündüysem de Seradil Hanımın tatlı dilli ısrarları sayesinde tamam dedim.


Pastanın tasarımını tamamen bana bıraktılar ( belirgin isteklerle gelen siparişleri çalışmak daha mı kolay oluyor ne...). Zaman kısıtlı olmasına rağmen Damla için çok da sade olmayan (ne de olsa minik kızlar süslü şeylerden hoşlanıyor...), gördüğünde yüzünü güldürecek bir pasta olsun istedim ve bu parti ayıcıkları çıktı ortaya. Zaman olsa daha da süsleyecektim ama ortadaki minik kalpleri bile kapı çaldığında yerleştirebildim ( doğrudürüst fotoğraf bile çekemedim:-)))Umarım beğenmiştir.


Damla'ya ailesiyle birlikte sağlıklı nice uzun yıllar diliyorum.

16 yorum:

Selcen Şenocak dedi ki...

Sibelciğim ellerine sağlık çok cici bir pasta olmuş.
Sevgilerimle...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibelciğim çok kısa sürede çok güzel bir pasta olmuş... Ellerine sağlık... Eminim Damla da gördüğünde çok beğenmiştir...

Sevgiyle...

Betül İnce dedi ki...

Gerçekten de çok güzel ve sevimli olmuş, ellerine sağlık.
Sibel'ciğim evden getirme fikrini çok tuttum. Uzun süreli bir yer düşüncemize de uyuyor di mi.

Öpüyorum.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sibelciğim beğenmiştir tabi,çok güzel olmuş pastan.ayıcıklara bayıldım.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

bir demet feslegen dedi ki...

Ellerine sağlık Sibelcim..
Sevgiler

rümeysaninrüyasi dedi ki...

canım nasılsın uzun zamandır ugrayamıyorum yorum bırakamıyorum kusura bakma bloguma bile tarif ekleyemiyorum çok yoğunum blogumu yalnız bırakmayın olurmu:)güzel bir hafta geçirmen dileğimle sevgiler

serinmavi dedi ki...

Eline sağlık canım Selamlar.........

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Ellerıne saglık canım cok guzel olmuş .Kucak dolusu sevgılerımı gonderırken.Benım verdıgım tarıf bayagı bır bereketlı oluyor.Optum canım...

şeker pasta dedi ki...

Sibelcim pasta çok şirin olmuş canım benim, Ellerine sağlık...
Dmalaya da mutlu yıllar dilerim...

zarpandit dedi ki...

ayıcıklar super olmus kırk yıldır pastacısın gbi :)

cnm bnm kendinden kabaran un bizim ke un sanırsam ama yine de bn tarifin altına nasıl yapıldıgını yazdım :)

Lezzet Gemisi dedi ki...

Sibelcim, güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım. Pasta şahane olmuş. Eminim Damla çok beğenmiştir. Hatta yemeye bile kıyamamışlardır. :) Emeklerine sağlık marifetli arkadaşımın.

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
ellerine sağlık canım
pastan çok güzel olmuş.Damla'nın da doğum günü kutlu olsun
Sevgiler

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
pasta çok hoş olmuş bayıldım.
Ellerine sağlık

karamelam dedi ki...

elinize dsağlık. harika olmuşlar. çok uğraşmışsınız belli ki

MMO dedi ki...

Çok şeker olmuş pastan Sibelciğim. Eminim Damla çok beğenmiştir. Ellerine sağlık. :)
En kısa zamanda görüşmek üzere canım..
Sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Aaaaa ben bunları nasıl kaçırmışım Sibelciğim, harikalar :)))

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails