1 Kasım 2011 Salı

CANLARIMIN 13 YAŞ PASTASI -İYİ Kİ DOĞDUNUZ CANLARIM


Sayenizde öğrendim candan öte sevmeyi,

Sayenizde öğrendim bugünden yarını görebilmeyi,

Sayenizde öğrendim hergün doyasıya gülmeyi,

Sayenizde öğrendim yarımken tam olabilmeyi...



Ünvanların en yücesini verdiniz bana,

Cenneti serdiniz ayaklarım altına,

Binbir renk kattınız hayatıma

Dünya bir yana siz bir yana...

                                                Sibel Erzincan - 2011

İyi ki doğdunuz canlarım, nazlı prensesim, yakışıklı prensim, sizi ÇOK SEVİYORUM 
 
     
      Bugün canlarımın doğum günü. Minik kurabiyelerim artık büyüdü, 14 yaşına girdiler... Evlat sevgisi insanı işte böyle  şair de yapıyor :-)))

      Onlara mümkün olduğunca bu aralar onları en iyi anlatan birer pasta yapmak istedim, gerçi o zaman dersane okul arasında test kitaplarına gömülü bir kompozisyon  gerekirdi ama hiç değilse pastalarında boş zamanlarında en çok zevk aldıkları aktiviteler olan alışveriş ve PSP oynamayı  seçeyim ki keyifleri yerine gelsin istedim...
CANLARIM İYİ Kİ VARSINIZ, ÖMRÜNÜZ BOYUNCA GÜZEL GÜLÜMSEMENİZ YÜZÜNÜZDEN EKSİK OLMASIN, SAĞLIK, BAŞARI, MUTLULUK, HUZUR HEP SİZİNLE OLSUN...SİZİ ÇOK SEVİYORUM, DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN...

3 yorum:

kimsiniz dedi ki...

:))
daha nice yillara insallah :)
Allah yavrularinizi size bagislasin..

emel dedi ki...

sibelcim, iyi ki doğmuşlar, iyi ki varlar! ama ne çabuk 14 oldular???? :) nice nice sağlıklı yaşlarınız olsun! düğün pastalarını da görmek kısmet olsun! :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canımmmm Pelin ve Barkın'a uzun yıılllar sağlık mutluluk ve güzellikler dilerim çokk mutlu olsunlar sizlerle birlikte olsunlar hep!!

Sevgiler,
Evren

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails