3 Temmuz 2009 Cuma

TAM KALBİME GELDİ OK


Merhabalar...Haftasonu telaşına girmeden bir post daha yayımlayayım istedim, aslında Winni the Pooh temalı 1 yaş pastasını yayımlayacaktım önce, ama o kadar çok resmini çekmişim ki (görmemişin oğlu olmuş misali:-))) resimleri seç, ayarlarını yap, hazırla...ooo vakit var mı sanki...Feci tatilim geldi, çok yoğun ve çok yorgunum ama işlerin yoğunluğundan izin de alamıyorum...amaan yine yakınma moduna girmek istemiyorum ...İyisi mi direk pastaya geçiş yapayım...
Efendiiim bu pasta ablamların evlilik yıldönümü pastası ( geçen seneki pastalarına burdan bakabilirsiniz)Ben 2 gün uğraşmışım Winnili pastayı hazırlamışım, yeni teslim etmişim ablam aradı;
-Sibel Hanımla mı görüşüyorum? ben bi sipariş verecektim de...
Şaşkın aklı sıra beni işletecek...Hadi ev telefonumu nerden aldın sorusuna bişeyler uydurdun diyelim, sesini de tanımadım farzet... e be şaşkın bari kendi numarandan arama da arayan numarayı görüp tanımayayım seni:-))))
-Evlilik yıldönümüz için pasta istiyorum senden,
-eeee?
-Kalp şeklinde olacak, üzerinde kabartma altın yaldızlı harflerle başharflerimiz olacak, ortada kızımın adı yazacak, kalbe de ok saplanmış olacak, ama öyle uyduruktan,yanında falan olmayacak ok, bi yerden girip biyerden çıkacak..
-Üstüne horoz koyayım o da Gülibik olsun mu?...
-Yok valla ciddiyim ben, istiyorum, kocama sürpriz yapıcam...
-Ne zamana istiyosun?
-akşam üzeri gelirken getirirsin
-?!... olduuu... saat zaten 2 olmuş , 2-3 saat içinde pandispanyayı pişireceğim, soğutacağım, kremasını yapacağım pastayı hazırlayıp bi de istediği gibi süsleyeceğim, ölme eşeğim ölme...yok dedim mümkün değil yetişmez...Hayal kırıklığı sesinden okunuyor; "ben o kadar önceden haber vermem gerektiğini bilmiyordum, neyse kalsın o zaman" diyor...Bu sefer de benim içime sinmiyor. Her ne kadar sürpriz pasta, başbaşa yenecek ve biz nasiplenemeyecek olsak da kıyamadım... taktım motoru, başladım hazırlanmaya...yetişirse ne ala...ama ne hazırlanma arı gibi çalışıyorum, yemekteyiz programına katılanların hazırlanırken neler hissettiğini daha iyi anladım (Gönülcüğüm cesaretinden ötürü bir kere daha kutlarım seni) 2,5 saatte hazırladım pastayı ama ben de bittim... Neyse ki kapıyı açtığında "tam istediğim gibi olmuş" diyerek yüzünde kocaman bie gülümsemeyle karşıladı beni de yorgunluğuma değdi (ah bi de tadına bakabilseydim, hem de şeftalili yapmıştım off offf)
Canım ablacığım ve enişkoma Aylişimle birlikte nice mutlu sağlıklı uzun yıllar dilerim...Sizi Seviyorum...

7 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Çok güzel bir pasta olmuş o kadar zamanda bence ellerine sağlık.
Ablanada beraber nice mutlu seneler dlerim..
Sevgiler canım öptüm

Hülya dedi ki...

İnsanın böyle bir kardeşi olması ne güzel şey...

PASTASEHRİ dedi ki...

Önceee ablan ve eniştenin evlilik yıldönümü kutlu olsun... bu kadar kısa zamnada bir pasta hemde böyle zarif bir pasta hazırladığın için alkışlıyorum seni...
sevgilerimle
Funda

Betül İnce dedi ki...

"Üstüne horoz koyayım o da Gülibik olsun mu?..." koptum yine Sibel'ciğim, alemsin yaa.
Ellerine sağlık.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Süpersin canım yaa... Ellerine emeklerine sağlık... Ben Gülibikli pasta isterim :))

Sevgiler...

İlker Ergin dedi ki...

Orti süpersin valla,bu aralar banada uğra hayatım ya.Ben artık bir pastayı ancak 2 günde yapıyorum:)))
bu arada Winnie the pooh pastasını gördüm bennnnnn.Tiger'a bayıldım:))))Elcezlerine sağlık canım.
Not:e artık buralara gelmenin zamanı gelmedimi sence...
Öptüm şeker...

gülru dedi ki...

tansel abla'ya eşiyle ve kızçesiyle upuzun yıllar,pastanın tadı evliliklerinin üzerinden eksilmesin inşallah.
sen artık suda bile yürüyebileceksin;ben ondan korkuyorum :)))

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails