1 Haziran 2009 Pazartesi

SÜPRİZ ESMER BOMBA PASTASI



Herkese merhabaaaa.Ne olacak benim halim böyle bilemiyorum, her seferinde blogumu ihmal ediyorum bi daha yazılarıma uzun ara vermeyeceğim diyorum...bi bakıyorum 20 gün geçmiş :-( Bu arada tarifler resimler birikmiş de birikmiş...Benim pastamı yayınlamamışsın diye sitem edenler, yeni tarif eklemiyorsun diye uyaranlar...Nasrettin Hoca misali herkes haklı...En çok da hepimizi üzüntüye boğan Prof.Dr. Türkan Saylan'ı kaybedişimizin ardından, 19 Mayıs Atatürk'ü anma Gençlik ve Spor Bayramımız için içimdekileri yazmaya fırsat bulamadığıma, özellikle "artık 19 Mayıs kutlanmayacakmış, bayramlar zaten tatil oldu artık, kutlamaya ne gerek var" deme cürretini gösterenlere sözlü olarak haddini bildirsem de bayramı bayram yapan tarihimiz ve ulu önderimizi anmak için iki satır yazı yazamadığıma yanıyorum...

Bu arada geçen postta belirttiğim panayıra da katıldım (dedim ya şeytan azapta gerek diye:-))) Ama bu sefer ki çok daha eğlenceli geçti, çoluk çocuk hem eğlendik hem satış yaptık, ama resimleri henüz bilgisayara aktarmadığımdan (ya şu günleri 36 saate bi çıkarsak hiç sorunun kalmayacak) hazırladıklarımın resimlerini şimdi yayınlayamıyorum malesef...


Bunları yazdım, kaydettim, dedim hediyelerimin resimlerini de yükleyeyim de öyle yayınlayayım...Akşam resimleri yüklemek için laoptop'u açayım dedim...demez olaydım...açtığım anda elektrik 2 saniyeliğine gidip geldi ve benim laptop da geri gelmeyecek şekilde gitti...açılmıyor...düzelir mi nasıl düzelir ne zaman düzelir, içindeki dosyaların hangileri, yoksa tamamı mı gitti bilmiyorum...zaten evde boya badana var ev kalk gidelim durumunda, 8 ayın çarşambası bir arada, sıyırmama az kaldı:-((

Bugün kursa geldim, arkadaşımın laptopundan ders arası bari bu postu yayınlayayım dedim...Offf offfff, dert çook ama yazmaya bile vakit yok...

Lafı biraz daha uzatırsam hiç bir işi yetiştiremeyeceğim, suçu yine saatlerin azlığına atacağım, iyisimi en kestirmesinden pastaya geçiş yapayım...

Bu pasta sevgili arkadaşım Öznur'un eşine süpriz doğum günü pastası. Önce "Buz Kovasında Şampanya Şişesi pastasını" istemişti Öznur ama sonra madem parti süpriz olacak pasta da süprizli, şöyle etine dolgun esmer bombalı olsun dedik ve bu pasta çıktı ortaya. Eh ortada bombalar falan olunca ufak çaplı bir uyarı da gerekiyordu, Öznur sarışın olduğu için pastanın plakasına da "Sarışın istersen evde var, esmeri ancak pastada görürsün :-)" yazdım...

















Pasta, evde eşaofmanla oturuken tüm davetlileri karşısında gören Yusuf Bey kadar misafirler için de süpriz olmuş...Gülru'nun eşinin "Sibel'e modelliği sen mi yaptın?" sorusu ise Gülru için akşama damgasını vuran cümle oldu sanırım:-)))) Açıklıyorum; yaptığım modelin gerçek kişilerle bağlantısı olmayıp, sadece hayal üründür:-)))))
Yusuf Bey'e nice seneler diliyorum...

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika olmuş pasta ellerine sağlık sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık cnm süper görünüyor
mutlu bir hafta dilerim sana

müjde dedi ki...

Çok yaratıcı olmuş gerçekten.Ellerine sağlık Sibelciğim.
Mutlu haftalar...

gülru dedi ki...

yaşasınnnn,hep bu açıklamayı yapmanı bekliyordum :)) elimdeki pastadaki hatunu benim modelliğimle yaptığını düşünen eşime de selam olsun.pastanın tadı da görünümü kadar nefisti.( bu esmer hatun hala öznur ve yusuf'un yatak odasında durmakta;tahmin edin kim koydu?)

PASTASEHRİ dedi ki...

hahaha yazılarını okurken hep gülümsüyorum... hep böyle yaz...
bende de aynı durum var ayda 1 en fazla 2 kez bloğuma yazabiliyorum ama tabi yaptıklarımın bir kısmını hiç ekleyemiyorum bu durumda güncelliği kalmadığı için...
ellerine sağlık canbım hoş bir pasta olmuş...
sevgilerimle
Funda

PASTASEHRİ dedi ki...

hahaha yazılarını okurken hep gülümsüyorum... hep böyle yaz...
bende de aynı durum var ayda 1 en fazla 2 kez bloğuma yazabiliyorum ama tabi yaptıklarımın bir kısmını hiç ekleyemiyorum bu durumda güncelliği kalmadığı için...
ellerine sağlık canbım hoş bir pasta olmuş...
sevgilerimle
Funda

hdidem95 dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş ellerinize sağlık sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Benim pastamdan da r. Geere çıkar mı acep Sibel'ciğim. Yine süpersin.

Öpüyorum.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım pasta harika ellerine sağlık...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım arkadasım boyle cıcı cıcı pastalar yapıcan dıye benı unutma sakın.Kocaman optum senı..

Hülya dedi ki...

Çok yaratıcı olmuş Sibel'ciğim ellerine sağlık.
Sevgiler

JFF Volvix dedi ki...

sen çok alem bi kızsın yaaa:)

Sevil Şahin dedi ki...

hahahaha sen cok yasa ya
harikasınız valla bende düşündüm acaba bu model kim diye :))
canım pasta sahane olmuş ellerine saglık
sevgileryusuf beye nice yaşlarr

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

harika şeyler hepsi..hünerli ellerden çıktığı belli:))

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

harika olmuş hepsi..ellerinize sağlık..

YAŞAMDANYAPRAKLAR dedi ki...

MERHABA, HERŞEY ÇOK GÜZEL...ÇOK GÜZEL....SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.
(ARMAĞAN'A DA ÇOK SELAMLAR)
www.yasamdanyapraklar.blogcu.com
http://yasamdanyapraklar.blogcu.com/

pasta caddesi dedi ki...

sibel'ciğim gerçekten çok hoş olmuş ellerine sağlık.

sevgiler,

tolunay

Yaren dedi ki...

Sibel ablacim bende senin en büyük sitemcilerindenim galiba,hemde ne sitem.Gelmez gitmez oldun.Iyice uzaklasin Sibel ablacim ,üzülenler var bilesin duyurmak gibi olmasinda.Anladik meskul bir hatunsun emme o kadarda meskul olma canikom yaaaa:(Pastada cok süper pastadaki hatun bayagi bir bombaymis:))Ellerine saglik.Laptopunata sifalar diliyorum.SAna da kocaman sevgilerimi gönderiyorum,sevgiyle kal:)

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails