28 Ekim 2008 Salı

60 KİŞİLİK DOĞUM GÜNÜ PASTASI - JUNGLE,SÜNGER BOB, NEMO DUYAN GELMİŞ -ŞEKER HAMURU YE #38 (CANLARIMIN 10 YAŞ PASTASI)

Eveeet işte canım ikizlerimin doğumgünü pastası, daha doğrusu doğumgünü pastalarının birincisi...Bu pastayı sınıf arkadaşlarıyla yapacakları kutlama partisi için hazırladım. İkisi farklı sınıflardalar, dolayısıyla davetli sayısı da fazla olacaktı, bu yüzden iki katlı yaptım pastayı ve böylece ilk iki katlı pasta denememi de yapmış oldum. Sonuç süperrr, kim tutar artık beni...

Pastanın temasını çocuklar kendi belirledi. Pelin orman hayvanları ile dolu jungle pasta isterken Barkın favori çizgi kahramanı sünger Bob'u istedi. Ben de böyle bir kompozisyonda iki isteği birleştirdim.


Açtım önüme hayvan resimlerini...başladım. İlk başta hava durumuna kafamı fazla takınca kitlendim, zira doğumgünü açık havada olacaktı (60 kişiyi nereye sığdırayım) ve bazı kanallar yağmur ihtimalinden bahsediyordu. Eğiyorum büküyorum yok, istediğim gibi olmuyor. Bıraktım. Elmalı kurabiye, mercimekli poğaça vb. hazırlıklara döndüm. Sonunda hava durumunu boşverip hayvancıklarıma geri döndüm ve sonuç önünüzde...


Şimdiye kadar insan figürü, çiçek, böcek denemiştim ama hayvan figürü yapmamıştım. Her bir figür ortaya çıktıkça daha da keyifle çalıştım. Pastanın üzerinde yer kalsa daha da yapacaktım, müthiş keyif aldım, aynı zamanda güven tazelemiş de oldum:-))))


Nehir kenarındaki taşları taş görünümlü çikolatalardan yaptım, çocuklar bayıldı...



En sevdiğim figür bu şirin aslancık oldu...



Arılarla iyi geçinirsen bal küpü senin oluuurr...



Su içerken timsaha dikkat!..

Var mı ağaç gölgesinde muz yemek gibisi...


Sünger Bob ve Patrick suyun içinde serinliyor, aaa Sünger Bob öyle rahatlamış ki kravatı bile atmış:-))))) (Ben de bu ünger Bob da bi tuhaflık var ama ne diyordum:-))))



Unutmadan, bu pastayı Yaman Ayşe'nin Şeker hamuru ye #38 etkinliğine gönderdiğimi de belirteyim :-)))
Pasta 60 kişiye rahat rahat yetti. Üst katın pandispanyası kakaolu, dolgu kreması pastacı kreması ve içi muzlu çikolatalı yaptım. Alt katın pandispanyası ise sade, içi sütlü çikolatalı ganaj yaptım.
Sonuç olarak yağmur yağmadı, çocukların gönüllerince koşturup eğlendiği, velilerin sonbahar renklerinin tadını çıkarttığı, herkesin pastayı ve diğer ikramları beğendiği inanılmaz güzel bir doğum günü oldu.
Canım yavrularım iyi ki doğdunuz, sizleri çok ama çoooooooooook seviyorum.

20 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Sibelcim ikizlerinin doğum günü kutlu olsun..Nice mutlu yıllar dilerim..
Pastaları da harika görünüyor..Ellerine sağlık..
Etkinlik için hangi fotoğrafını alsam karar veremiyorum :)
Katılımın için çok teşekkürler.
Görüşmek dileğiyle.
Sevgiler :)

Bir Dilim Düş dedi ki...

Sibelciğim öncelikle Pelin'e ve Barkın'a birömür boyu mutluluklar dilerim ve past harika olmuş, hayvanlar inanılmaz güzel kompoze edilmiş ve detaylar süper çalışılmış.

Sevgiler,
Evren

Betül İnce dedi ki...

Sibel'ciğim,

Süper gerçekten kim tutar artık seni. Anlattığın tema tam olmuş. File ve özellikle de aslana bayıldım. Zaten tutmayalım sen bunlardan çook çok yap. Ellerine sağlık, ikizleri de tekrar kutluyorum.
Seni de öpüyorum.

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

İkizlerinin yeni yaşları kutlu olsun, sağlıkla, mutlulukla, uzun ömürlere..

Cumhuriyet Bayramın kutlu olsun..

Sımsıcak sevgiler.....

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım muhteşem bir pasta olmuş emeklerine sağlık. Gerçekten kimse tutamaz artık seni:)

Adsız dedi ki...

caanım sibel,

ben yazmamışmıyım bu güzel pastaya yorum. Alalala.. İlk blogmanşete girdiğinde 60 kişilik pastamıııı diye şaşarak koşarak geldim. :) hayran hayran baktım yorum yazmadan çıktım. Ama yazılmazmı bu pastaya yorum. Herşey çok güzel görünüyor. Tüm hayvancıklar. Hele kompozisyon..

Ellerine sağlık hayatım.

Yavru kuşların doğum günleri kutlu mutlu olsun.

mutlu bayramlaaar.

sıcacık sevgiler

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Sibelciğim ikizlerin yeni yaşı kutlu olsun... Eşinle ve çocuklarınla hep birlikte mutlu yıllara... Pastaya ve figürlere bayıldım ellerine sağlık... Yürü Sibelim kim tutar seni...

Sımsıcak sevgilerle...

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Buluştuğumuzda pastandan bahsetmiştin, aklımda bir şeyler canlanmıştı ama böylesini hayal edememişim! Ay harika olmuş harika! :)
Arıya bayıldım, elinde muzuyla oturan maymuna bayıldım, file bayıldım, suların arasından aktığı taş şeklindeki çikolatalara bayıldım. Çok yaratıcısın vallahi. Nazar değmesin arkadaşıma. Tü tütüttütü.. :)
Pelin ve Barkın'a sağlıklı, mutlu ve huzurlu ömürler dilerim canım..
Kocaman sevgiler..
Pınar :)

Selcen Şenocak dedi ki...

Sibelciğim Pelin ve Barkın'ın doğum gününü kutluyorum nice sağlıklı mutlu günlere...

Pasta ise muhteşem bencede artık kim tutar seni ellerine sağlık canım,
Sevgiler...

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Öncelikle ikizlerin doğumgününü kutluyor öpüyorum.Ne şanslılar böyle tatlı bir anneye sahip oldukları için(sadece pasta yaptığın için değil seni tanıyan birisi olarak dünya tatlısı bir anne ve dost olduğuna inanıyorum)
Pasta da harika olmuş bu arada nasıl yaptın onca figürü ellerine sağlık.
Sevgiler

Lezzet Gemisi dedi ki...

SİBELCİM, SÜPERSİN... DAHA NE DİYEYİM... ELLERİNE, EMEKLERİNE SAĞLIK. PELİN VE BARKINA NİCE YAŞLAR DİLİYORUM.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Sibel ikizlerine ömür boyu başarı ve mutluluk diliyorum.pastan şahane olmuş, şanslı çocuklar böyle bir anneleri var. her bir hayvancığa bayıldım,emeğine sağlık canım.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

baldız uzun zamandır böyle pasta yamamiştim ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
barkın ve pelin'in doğum günleri kutlu olsun.Pasta da çok güzel olmuş ellerine sağlık
Sevgilerimle

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

İkizlere nice güzel yaşlar dilerim.

Ellerinize sağlık.Figürler çok güzel olmuş :) Çocuklara yakışır şekilde bir pasta ortaya çıkmış :)

Sevgiler...

karamelam dedi ki...

çok güzel olmuş elinize sağlık. renkler ve modellemeler çok başarılı. içinin kremsı da tam çocuklara göre:))

PASTASEHRİ dedi ki...

Sibelciğim ikzilerinin yeni yaşları kutlu olsun canım. birlikte nice senelere...
pastanız çok güzel cıvıl cıvıl olmuş. bayılmıişlardır tüm çocuklar modellemeler süper zaten.

Yaren dedi ki...

Öncelikle Sibel ablacim ikizlerin Pelin ve Barkinin dogum günlerini kutlar bir ömür boyunca saglik mutluluk ve basari diliyorum.Pastana ise hayran kaldim,gercekten süper yapmisin.Renkler ve üzerindeki figürler harika.Ellerine saglik canim.Ayrica özlendigini bil,taaa uzaklarda bir yarencik tarafindan :)Sevgiyle kal.

NiNo dedi ki...

nice mutlu yillara pek guzel bir pasta

muko dedi ki...

doğum günleri kutlu olsun minikleirn,ama pastann harika müthişş olmuş eline sağlık...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails