23 Kasım 2011 Çarşamba

JACK AND THE NEVERLAND PIRATES (KORSAN JACK VE ARKADAŞLARI) PASTASI-1

      Pastalar sayesinde ilk kez tanıştığım karakterlerden oluşan Korsan Jack pastası ile merhaba...Beni Jolly Rosa kuzuları ile ilk kez tanıştıran Ceren Su bu sefer de Korsan Jack ve arkadaşları ile tanıştırdı...
      Hemen araştırmalara başladım, kimmiş bu Jack ve arkadaşları, neye benzerlermiş...Pasta üzerinde Ceren Su'nun istediği karakterler, denizin ortasında bir ada şeklinde konsepti tamamladım...
      Ceren Su'nun annesi Ece Hanım'dan gelen mesaj pastanın nasıl olduğu konusundaki merakımı fazlasıyla giderdi:
 "Sibel Hanım tekrar merhaba,
Size teşekkür etmek için yazıyorum bu kez. Kızım Ceren Su ve kreşteki arkadaşları pastaya bayıldılar. Kutunun içinden çıkan pastayı öğretmeninin elinde görünce, Ceren Su’nun gözleri parladı desem anlar mısınız? “Anneeee bak Jack ve arkadaşları…Bak bu Jack, aaa bak Izzy, anne bak Tubby! Harikalar…” demesiyle ne kadar harika bir iş çıkardığınızı anladım. :-) Pastanın görsel olarak ne kadar başarılı ve güzel olduğunu geçelim, nasıl leziz bir pastaydı o öyle! Tek kelimeyle bayıldım! Ki benim çikolatayla aram yoktur, tabağımdaki pastayı anında silip süpürmüşüm, eşim bile hayret etti.

Tekrar ellerinize sağlık, Ceren’e en güzel yaşgünü hediyesi bu sene sizden geldi. :-)

Zahmet verdik size, sağolun…"

     Ceren Su'nun yeni yaşını tekrar kutluyor, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yaşam diliyorum...


4 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ceren su,nun yeni yaşı kutlu,mutlu olsun.
Pasta harika görünüyor,ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle...

zupice dedi ki...

Sibel Hanım,
Ceren Su her yeni yaşında sizi yeni yeni karakterlerle tanıştırmaya kararlıyız biz! :)
Tekrar tekrar ellerinize sağlık diyorum...
Sevgiler...
Ece

Adsız dedi ki...

İşte benim oğlum da bunun gemilisini istiyor kenarında altın paralar olanından:))
Eline sağlık sibelcim süpersin:)
Elif.

gülru dedi ki...

bazen merak ediyorum;günün kaç saatini çizgi film seyrederk geçiriyorsun :)
harika gözüküyor

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails