26 Ocak 2009 Pazartesi

MİNİK PERİ PASTASI-2

İşte minik peri pastalarımızın ikincisi, prenses Cansın'ın pastası...
Bu peri birazcık tombiş bir peri oldu:-)))) Ama ben çok sevdim, tam tombiş ve masum bir yüzü oldu...Yaparken büyük keyif aldım...
Nihayet okullar da kapandı, heyoooooo...Yuh dedirtecek kadar çok tatil ödevimiz olsa da(ödevimiz diyorum, çünkü o ödevler asla sadece çocuklar tarafından yapılmıyor, anneeee bi geeell şeklinde tamamlanıyor:(...) tatil güzel bir şey valla...Okullar kapandığından beri nerde dum dum orda Zübeyde misali gezip tozuyoruz. Ekonomimiz için pek de hayırlı olmayan bu durumdam çocuklar çok memnun...

Gezmek tozmak benim için de iyi hoş da biraz da evde kalayım, ne zamandır ihmal ettiğim blogları gezeyim, kalk gidelim vaziyetindeki evi toparlayayım, kitaplarımı okuyayım, bekleyen puzzlelarımı yapayım ve hatta yan gelip yatayım istiyorum...

Ben çocukken "tatlı cadı" dizisi vardı, şimdi de benzeri diziler var ama hiç biri onun kadar güzel değil, hatta öyle abidik gubidikleri var ki çocukların izlemesine izin vermiyorum bile...Tatlı cadı Sementa'yı izlerken hep keşke benim de böyle bir gücüm olsa, burnumu kıvırsam ( onu da hiç beceremedim...) tüm işlerim halolsa diye düşünürdüm, hala aynı hayalleri kuruyorum:-)) Yok mu şöyle bi peri meri gelse de evi derlese toparlasa...Acaba çok içten istesem Gepetto'nun Pinokyo'su gibi benim minik periler de canlanmaz mı ki:-P Ama canlansalar benim sözümü dinleyecekleri ne malum, işin içinde "beni niye şişko yaptın, senin yüzünden hep diyet mi yapıcam ben" diye fırça yeme ihtimali de var, ya da daha kötüsü "nerdeee o beni şişko yapan pastacıııı" diyerek beni kurbağaya çevirmeyeceği ne malum...hem zaten artık o periler benim yanımda da değil...tatil bana yaramadı, adaptasyon sorunu olsa gerek saçmalamaya başladım:-)))) Bir hayal ancak bu kadar kabusa çevrilirdi herhalde:-)))))
Güzel hayallerinizin hep güzel kalması dileğiyle....

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım harika bir pasta daha ellerine sağlık mutlu haftalar dilerim öptüm...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım, korkma korkma senin gibi cici ve harika pastalar yapan bir pastacı teyzaye kıyamazlar!!!:))

Bu arada seni mimledim canım katılırsan sevinirim :)))

Sevgiler,
Evren

neslihan erzincan özgür dedi ki...

minik pericik şahane.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Seda dedi ki...

tatlı cadı benimde hayallerimi süslerdi tamda şimdi tatilde ona çok ihtiyacım var çünkü evin heryerinde oyuncaklar seke seke yürüyorum evde:))ellerinize sağlık çok güzel olmuş şişman ama güzel:)sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili sibelciğim çok anlamlı yorumların ve duaların için çok teşekkürlereddiyorum canım. sağolasın.
pastaların harika olmuşlar..
sahiplerini tek tek kutlamak isterim.
ellerine sağlık
çok sevgiler NuNu

MMO dedi ki...

Sibelciğim,
Fotoğraf makinenden bakmıştık pastalarına ama böyle blogda görmek daha başka. Perin çok şeker görünüyor. :)
Ellerine sağlık arkadaşım. :)

Selcen Şenocak dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor çok şık :)
Seni çok iyi anlıyorum, ben her öğlen okula bakıyordum oğluma şimdi öyle rahatım ki işe gelmek sorun değil tatilde gibiyim:)sana iyi tatiller diliyorum çok ödevin olsada:)

Sevgiler...

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım arkadasım ellerine saglık.Cok sahane olmuşlar Mimini cevapladım.Kocaman optum..

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Canım, pastalarının hepsi de birbirinden nefis! Baştan çıkarıyor insanı!
Yeme de yanında yat!
Hediyelerin eline geçmedi mi canım?

İlker Ergin dedi ki...

Canım pericik nefis olmuş canım.Ellerine sağlık.Bak Efe'nin doğumgünü geliyor.annesi hiç bişey yapamıyor.Şimdi Sibel teyzesi burada olsaydı.Pastalarını yapardı yaaaaa.Sinir oluyorum bu işe ben...küstüm gidiyorum...

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Sibelciğim, peki, hediyelerini blogunda yayımlamayı düşünmüyor musun tatlım? Bunu yapman gerek, biliyorsun değil mi?
Sıcacık sevgiler!

gülru dedi ki...

teşekkürler pastacııımmmm.iyi ki varsın hayatımda

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails