10 Ekim 2011 Pazartesi

BABY TV PASTASI -1


      Nilüfer Hanım'ın minik kızı Nehir için hazırladığım BabyTV pastası ile yeni bir haftaya merhaba... Nilüfer Hanım kızı Nehir'in Baby Tv'yi çok sevdiğini ve pastasında da o karakterleri görmek istediğiniz söylemişti... 
 
      Nehir'in bana gönderilen fotoğrafına bakarak doğumgününde giyeceği kıyafeti pastanın üzerinde yer alan Nehir figürüne giydirdim, sevdiği balonların biri elinde diğerleri de arkasında yer aldı...

Nilüfer Hanım'dan gelen mailden  Nehir'in pastasını çok sevdiğini, sürekli tanıdık gelen figürleri ellemeye çalıştığını öğrendim :-))
      Nerhircik sayesinde ben de Baby TV karakterleri ile tanışmış oldum... Nehirciğe uzun, sağlıklı, mutlu bir yaşam diliyorum...

1 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar.
Ellerinize sağlık,görsel şölen gibi harika bir pasta olmuş.
Bu arada minik Nehir'e de ailesiyle birlikte mutlu yıllar diliyorum.
Sevgilerimle...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails