20 Ekim 2010 Çarşamba

TITANIC PASTASI

     Berkehan'ın tombul Titanic'i ile yeniden merhaba...Berkehan benim 28 yıllık arkadaşım sevgili Sedef'in biricik oğlu...Filmini seyrettiğinden beri pastasını Titanic şeklinde istiyormuş...
Ben de onun için böyle bir pasta hazırladım...Kişi sayısına uydurmak derdi falan derken benim gemi azıcık tombul oldu :-))) ama yine de hepimiz sevdik onu...
Berkehan'ın isteği doğrultusunda Happy Birthday Berkehan yazısını yazıp buz dağından mumluğumuzu da yapınca pasta tamamlandı...
Berkehan'a bir ömür boyu mutlu, sağlıklı, başarılı bir yaşam dilerim...


6 yorum:

gülru dedi ki...

bu pastayla gemi korkumu yendim pastacım :)
ellerine sağlık,minik bey'e de uzun ömürler

Neşeli Sesler dedi ki...

tek kelime ile perfect::) Aşmışssın sen aşmışş...

Neşeli Sesler dedi ki...

tek kelime ile perfect::) Aşmışssın sen aşmışş...

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,Ellerine sağlık meslekte mimarlık var mıydı ???

Betül İnce dedi ki...

Ben senin tüm pastaları yingeme izlettim. Bu sonuncuya da ailece bayıldık.

BERKEHAN dedi ki...

Tadı da en az görünüşü kadar harikaydı. Pastayı herkes o çok beğendi ki, kesmeden önce fotoğrafını çekti. Ellerine sağlık Sibel Teyze. Acaba bu seneki pastam nasıl olsa :) Burj Dubai'ye ne dersin?

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails