1 Kasım 2009 Pazar

AT PASTASI

Yağmurlu bir Ankara sabahından merhaba...Gök delinmiş gibi 2 gündür sürekli yağmur yağıyor, böyle havalarda hep üzerime battaniyeyi çekip televizyonda eski Türk filmi seyredesim gelir, ama hiç bir zaman buna vakit bulamam, mutlaka bekleyen bir iş vardır, blogumu güncellemek gibi:-)) Her seferinde bir daha arayı bu kadar açmayacağım, fotoğraflar biriktikçe birikti diyorum sonra bi bakıyorum 10 gün olmuş...


Ama bana da hak verin canım, tarlamı mı ekip biçeyim, akvaryumuma mı bakayım, Cafe de yemeklerimi mi kontrol edeyim...Evet hastalık halindeki Facebook oyunlarından bahsediyorum. Farmville başında geçirdiğim zamanın yarısını bloguma ayırsam hiç sorun kalmayacak:-)) Misal hiç bir sabah yataktan eyvah blogumu güncellemedim diye fırlamıyorum, ama eyvah üzümlerim bozulacak, çileklerim çürüyecek diye fırladığım, benden önce bilgisayarı kapan ev halkıyla kıyasıya mücadele ettiğim çok oluyor:-)) Çiftlik evimi alıp bi de bayrağımızı dalgalandırdım mı deymeyin keyfime:-)
Aslında bugün çocuklarımın pastasını yayımlamam gerekiyordu, çünkü bugün benim minik kurabiyelerimin doğum günü, minik dediğime bakmayın tam 12 yaşına bastılar bugün:-) Ailecek kutlamamızı yaptık ama henüz arkadaşlarıyla kutlama yapamadık, ben de pastalarını yayımlama işini sonraya erteledim...
Canım kızım Pelin ve canım oğlum Barkın, iyi ki doğdunuz, sizi çoooooooook seviyorum, DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.) Pasta fotoğrafları çok birikince bir eskilerden bir yenilerden yayımlamaya karar verdim (gerçi bu seferde ortada kalan fotoğraflar çok beklemiş olacak ama başka da bir yol bulamadım)
Bu pastayı ise 2 hafta önce oğlumun sınıf arkadaşı Ervin için hazırladım. Ervin tutku derecesinde atları seviyor ve binicilik dersleri alıyor ve doğal olarak da pastasını at temalı istedi. Böylece benim de uzun zamandır çalışmayı istediğim bir modeli çalışma fırsatım oldu ve işte sonuç...
Ervin'e uzun, mutlu bir ömür diliyorum ve ben domateslerimi toplamaya gidiyorum :-))))

12 yorum:

müjde dedi ki...

Ah o facebook oyunları yok mu,ben de aynı durumdayım.:((
Hergün sırasıyla hepsini oynuyorum.Yeni tarifler denemeye ise bir türlü sıra gelmiyor.:((
Pasta harika,tam eşime göre olmuş.Sevgiler...

Betül İnce dedi ki...

Süperrrrrrrrrrrrrrr. Anladın sen onu.
Bu arada Pelin'i ve Barkın'ı ve tabii senin gibi harika bir anneyi de çok öpüyorum.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

ah o farmville yok mu, kızımla beraber bağımlısı olduk bizde:)Ben ekersem o biçiyor, ya da tam tersi:)

Pasta muhteşem, ellerine sağlık, bayıldımm!!!

Sevgiyle kal,

SıcakPaylaşımlar-Aysel dedi ki...

Sibelciğim kuzucukların doğumgünü kutlu olsun... Sağlıkla, güzel yıllara... Pasta konusunda artık diyecek sözüm yoktur harikalar yaratmaya devam... Ellerine sağlık canım sevgiyle...

Hülya dedi ki...

Pelin ve Barkın'a aileleri ile birlikte mutlu yıllar diliyor sevgi ile kucaklıyorum.
Pasta içinse..muhteşem diyorum...

Adsız dedi ki...

bende yavrularinin dogumgununu kutluyorum
kendileri cok sansli boyle becerikli anneleri oldugu icin

pasta herzamanki gibi yine super

www.yenitadlar.blogcu.com

Bir Dilim Düş dedi ki...

ŞEkkkeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr harika olmuş bu pasta ellerine sağlık canım.

Sevgiler,
Evren

gülru dedi ki...

1.lik sana pastacımmm

Neşeli Sesler dedi ki...

Muhteşem olmuş pasta.
Kurbişlerin doğum günü kutlu olsun:)

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

Sibel'cim, toplumumuzda doğdukları ilk yıl anne kutlanır sonraki yıllar her nedense çocuklar kutlanmaya devam eder, anne unutulur :) Ben böyle güzel çocuklar dünyaya getirdiğin için öncelikle seni kutlarım canım. Daha sonra yoğun çalışmaların ile birlikte, hem de ikiz çocuk sahibi olarak, meşakkatli anneliğini çok iyi bir şekilde yürüttüğün için kutluyorum seni canım. Son olarak ta "At pastası" nı bu kadar estetik yaptığın için kutluyorum. Yani kısacası tüm kutlamalar sana, harikasın.

Ayrıca Pelin ve Barkın'a sağlıklı, başarılı, mutlu yaşlar diliyorum. Senin gibi bir anneleri olduğu için de onları kutluyorum.
Sevgiler...

Aynur dedi ki...

Merhaba

Bu pastaya kendinizmi sekil verdiniz yoksa kalip ilemi yaptiniz?

Tesekkur ediyorum
aynurdantarifler.blogspot.com

sibellebutikpasta dedi ki...

Sevgili Aynur, bu pastanın kalıbı yok, dikdörtgen bir keki traşlayarak kendim şekil verip yaptım...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails