24 Mart 2010 Çarşamba

BALİNALI 1 YAŞ PASTASI

Haftasonuna doğru yaklaşırken İdil'in 1 yaş pastası ile merhaba herkese...Melda Hanım da tüm 1 yaş doğumgünü anneleri gibi pastalarının özel olmasını istiyordu ve dolayısıyla heyecanlıydı...Hep söylerim ya 1 yaş pastaları beni de çok heycanlandırır, keyif verir diye...Özel günler içinde belki de en özelinin bir parçası olmak, katkıda bulunmak gerçekten mutluluk verici.


Şanslıyım ki bugüne kadar bir çok 1 yaş pastası hazırlama imkanım oldu...


Melda Hanım pastalarının konsepti için kızının tatilde çekilmiş çok sevdikleri bir fotoğrafını kullanmak istediğini ve figür olarak da deniz simiti içinde beyaz şapkasıyla kızı İdil'i çalışmamı istedi. Sular fışkırtan bir balina ile bir yunus balığı da İdil'e eşlik edecekti....Pasta zeminini de beyaz istediği söyleyince geriye sadece isteneni gerçekleştirmek kaldı ve İdil için böyle bir pasta çıktı ortaya...(bloggerda yaşadığım bir sorun yüzünden İdil'in fotoğraflarını ekleyemedim, sorun hallolur hallolmaz ekleyeceğim.) Minik İdil'e bir ömür boyu mutlu, güzel gülümsemesinin yüzünden eksik olmadığı bir yaşam diliyorum...


6 yorum:

MMO dedi ki...

Ay ne tatlı olmuşşşş.Ben en çok balinayı sevdim. :)

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Çok zarif bir pasta olmuş ellerine sağlık

gülru dedi ki...

ellerine sağlık...

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal dedi ki...

süper, süper, süper, süpersiinnnnnn

yonca dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık 1 yaş kalıbınız ölçüleri nasıl acaba? nerden alabilirim tşkler

sibellebutikpasta dedi ki...

Teşekkür ederim, 1 yaş pastaları için kalıp kullanmıyorum, pandispanyayı kendim şekillendiriyorum...

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails