20 Ocak 2012 Cuma

SÜNGER BOB VE ARKADAŞLARI PASTASI -2 VE CUPCAKELERİ

      Bugün karne günü...Çocuklar için kısa da olsa bir tatilin, bir nefes molasının başlangıcı...Tüm çocukları kutluyor,  keyifli bir sömestre tatili diliyorum...
     Bugünkü pastamızın sahibi Melisa Hanım'ın oğlu minik Arya Cem...Melisa Hanım Sünger Bob ve arkadaşları temalı pastaya ilaveten aynı temada cupcakeler de istemişti...
      Bazen bir kutlama yaparken çevre masalardan da kutlamaya dahil olanlar olur, Arya Cem'in partisinde de aynı durum söz konusu olmuş ve cupcakeler bu  konuda çok yardımcı olmuş: "Sibel hanim size ne kadar tesekkur etsem az. Oglumun dogum gununun en cok begenilen en eglenceli kismi pasta ve cupcakelerdi. Hepsinin cok zevkle ve emekle tek tek yapildiklari belliydi. Iyi ki cupcakeleri yapmissiniz cevre masalardan gelen her cocuga ustune bir mum kondurup verdim hepsi bayildi. Tabi ki de en cok oglum bayildi koca bir dilim pastayi yedi. En kisa zamanda tekrar gorusmek dilegiyle.Sevgiler"  Bu sözleri duymak öyle keyifli bir şey ki anlatamam, yaptığım işin en keyifli kısmı...
Arya Cem'in 2. yaşını bir kes daha kutluyor, sağlıklı ve başarılı bir yaşam diliyorum...

2 yorum:

anne eli gibi dedi ki...

çok güel olmuşlar ellerine sağlık,en çokta pastayı beğendim bende oğlumda sünger bob hastasıyız:)
sevgiler..

Sanattryemek dedi ki...

merhaba sibel hanim blogunuzu
zevkle inceledim pastalriniz gercekten cok sekerler ellerinize saglik, el becerinizi konusturmussunuz tekrr gorusmek uzere..

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails