11 Ağustos 2011 Perşembe

UĞURBÖCEKLİ PASTA -2

     Bir yaş pastalarına yeni bir örnekle yeniden merhaba...İhsan Bey'in minik kızı Ilgın'ın ilk yaş doğumgünü için iki ayrı kutlamaya iki farklı uğurböcekli pasta çalışmıştım, çalışmıştım diyorum zira Mayıs ayında İhsan Bey arayıp da Ilgın'ın 2. yaş günü için pasta isteyince utanarak ilk pastalarını henüz yayınlayamadığımı farkettim...

     Ve işte Ilgın'ın ilk pastası...Uğurböceğimiz pastanın ortasına kurulmuş...Bu sefer ayrı bir mumluk tasarlamak yerine figürümüzün eline mumunu tutturuverdim...Etrafta minik arkadaları ve çiçekler...
 İkinci pastamız ise bir sonraki postta, 2. yaş günü pastası ise biraz daha sonra :-)))
Minik Ilgın'ın yeni yaşını kutluyor mutluluklar diliyorum...

Hiç yorum yok:

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails