23 Şubat 2009 Pazartesi

BUZ KOVASINDA ŞAMPANYA PASTASI

Yeni bir haftaya başlarken sizleri bir şişe şampanya ile selamlıyorum:-)))
Cumartesi günü sevgili eşim Nazım'ın doğumgünü idi. Geçen sene ona güllerle dolu bir pasta yapmıştım (geçen sene yaptığım pastaya buradan bakabilirsiniz.) Bir de şiir döşenmiştim...Ama bu sene şiir yok, çünkü vakit yok:-))))

Oldukça yoğun bir hafta sonu olmasına rağmen araya bir pasta da onun için sıkıştırı verdim. Bu işe en çok da çocuklar sevindi...
Bu da oğlumun kendi yorumuyla, kendi ışıklandırmasıyla çektiği fotoğraf:-)) onu kıramadım... oğluşum fotoğrafın yayında:-)))

Doğum günün kutlu olsun aşkım, iyi ki varsın, iyi ki bizimlesin...SENİ ÇOK SEVİYORUZ.

15 yorum:

Feyza Fidan dedi ki...

Sibelcim günaydın..
Harika bir pasta olmuş bayıldım inan..Ellerine sağlık.Eşinin yeni yaşı kutlu olsun. Oğluşununda ellerine sağlık :)
Sevgiler..

bir demet feslegen dedi ki...

Canım becerikli arkadaşım, bu süper pastayı yayınlanmadan önce makineden görme şansına sahip olmuştum dün :)
Eşinin doğum günü kutlu mutlu olsun.. Birlikte nice yıllara..
Öpüyorum

Adsız dedi ki...

canım eşine nice mutlu yıllar dilerim bir ömür boyu başınızda olup size sevgisi ile yaşamanızı saglamasını temenni ediyorum..
sibelccim seninde ellerine saglık harika olmuş
sevgiler
sevil

Disalce dedi ki...

eşinin doğum günü kutlu olsun...

pastasıda harika olmuş ..ellerine sağlık....

çocuklar bizden daha hevesli sanırım...bizimkide evde ne görse çekiyor...:))

gülru dedi ki...

sibel'ciğim;nazım eniştenin doğumgünü tekrar kutlu olsun.harika bir pasta olmuş;ellerine sağlık.

Yaren dedi ki...

Canim öncelikle esinin dogum gününü kutlar bir ömür boyu ailecek saglikli sihatli mutlu yillar yasarsiniz.Pasta cok güzel olmus,cok begendim.Ellerine saglik Sibel ablacim.Oglusunuda tebrik ediyorum resmi cok güzel hale getirmis.Cocuklari biraz motive etmek lazim.Kucak dolusu sevgilerimi gönderdim canim.)

Hülya dedi ki...

Sibel'ciğim,
Eşine ailesiyle birlikte mutlu yıllar diliyorum.
Pastaya harika diyorum ellerine sağlık.
Sevgiler

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar Sibelcigim, ellerine saglik, esinin dogum günüde kutlu olsun. Ayrica oglunun cektigi fotografda güzel renklendirmis, sevgiler...

Lezzet Gemisi dedi ki...

TEK KELİMEYLE ŞAHANE OLMUŞ. ELLERİNE SAĞLIK. EŞİNE DE SAĞLIKLI, MUTLU VE AİLESİYLE VE SEVDİKLERİYLE UZUN BİR ÖMÜR DİLİYORUM. SEVGİLER....

Unknown dedi ki...

Sibel'cim
ellerine sağlık canım.Nazım'ın da yeni yaşı kutlu olsun.nice uzun ve sağlıklı senelere arkadaşıma selam olsun
Sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Canım çok şık harika bir pasta olmuş. Nazım'a da mutlu yıllar diliyoruz Birol ile birlikte iletirsen seviniriz. Oğluşunun fotosunun da kendine has bir özelliği var :)))

Sevgiler,
Evren

İlker Ergin dedi ki...

Canım benim harika olmuş,bayıldım valla.Eşininde yeni yaşını kutluyorum canım.Oğluşun çektiği fotoda çok esrarengiz olmuş laf aramızda...
Canım arkadaşım ellerine sağlık.Çok çok öptüm..
Kucak dolusu Sevgiler...

Adsız dedi ki...

"Etkinliğime beklerim"
37. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com/
http://selmahlc.blogcu.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için
23 SUBAT 2009 - 09 MART 2009 TARİHLERİ ARASINDA
http://sevincceden.blogcu.com/ YANİ BEN YAPACAĞIM.

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ.
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE " PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 37.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM.
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN.
EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMINIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Ailece sağlık ve mutluluk dolu nice yıllara...

Neşeli Sesler dedi ki...

Canım kutlu mutlu yllar olsun eşine...

Bu arada ekmek bence makinada da olabilir dene bakalım yarın:))

Çok öpüyorum.

Sevgiler.

FİLİZ'CE dedi ki...

harika pastalar yapmışsın süpersinn.hepsi birer sanat eseri..tebrik ederim..ellerine sağlık..

instagram hesabım: @serzincan

Related Posts with Thumbnails